Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Transport til udstillinger i udlandet

Startet af PetPile, 13. Juli 2010, kl. 14:06

PetPile

Jeg ved at der er mange af jer søde ilderfolk herinde der gerne rejser til udlandet for at udstille jeres fantastiske ildere, så jeg kom forleden på en lille idé.

Hvis der er nogen der har plads i bilen og har lyst til at tage mig med, vil jeg da meget gerne køre med.

Mod betaling selvfølgelig.

Så kunne jeg jo høre udstillingen/udstillingerne om PetPile kan have en bod dér.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Barky

Uh... Det kan være svært hvis du skal have bod med. Boder fylder som regel en del.

Og folk kører tit sammen, følges ad i toget, med SÅ lidt oppakning som muligt. *G* Så jeg tror bare at jeg vil sige held og lykke med jagten, udstillinger i udlandet er sjove. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PetPile

#2
Mine ting kan let være i et enkelt ikea-net. Jeg behøver jo ikke at medbringe hele lejligheden :D

Det kunne da også være spændende at følges ad i toget hvis det var. Hvis der er nogen der kender ca. priser på togrejse til udstillinger, må de da meget gerne skrive :)
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Barky

Det kommer meget an på i hvor god tid man bestiller biletten.. Jo før - jo billigere.. men du skal nok regne med 1000-1500 tur/retur. (til norge)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

Citat fra: Barky Dato 13. Juli 2010, kl. 14:47
Det kommer meget an på i hvor god tid man bestiller biletten.. Jo før - jo billigere.. men du skal nok regne med 1000-1500 tur/retur. (til norge)
samt overnatning ved siden af.