Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tørrede kyllingevinger?

Startet af Eliza, 11. November 2010, kl. 11:35

Eliza

Jeg vandt en pakke tørrede kyllingevinger på vif og synes det var super fedt, men så kom jeg til at tænke på at man jo ikke må give tilberedte knogler og det er de vel når de er varmetørrede eller hva?

Kan bare ikke se hvordan allergihunden kan sælge dem hvis det skulle være farligt, men ville nu lige høre jer?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Der skulle ikke være nogen risiko ved de tørrede kyllingevinger da de enten er lufttørrede eller tørret ved en meget svag varme og benene ikek skulle blive skøre af det. Det har jeg i hevrt fald fået at vide de steder jeg har spurgt og jeg har for nylig bedt min barfdame om at skaffe nogle hjem. Jeg tør i hvert fald godt bruge dem.

Amazing Ferret

Jeg vandt to poser i lørdags og mine har ingen problemer med at spise dem  :) De elsker dem

Eliza

super tror de skal ha nogle når de vågner så  :)

Bliver jo bare bange for at de ville skære i maven og tarmene  :o
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Det forstår jeg skam godt - det ville ikke være så godt.


Eliza

dommen blev at: Envy synes de var rigtig gode, Crush kunne da tygge lidt i dem (gider han normalt ikke rigtig med tørrede ting) og Sne synes de var klamme, man kunne jo risikere at få flotte tænder af dem  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Soelberg`s SUN ferret


mine elsker de tørrede kyllingevinger og har absolut ingen problemer med dem

Julie Stuhr

Jeg fik en pose af ilderbanden, og min gider dem ikke, så hundene får dem :)

ilderhjemmet

he he de bliver gemt herhjemme alle mulig og umulige steder  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Nu spiser alle mine kyllingevinger.. selv sne  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.