Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Muse-afførring i madforsendelse

Startet af lille_jill, 24. September 2011, kl. 10:12

Emils far

Selvfølglig bestemmer du selv hvor du vil handle, men at du vælger at se blindt på hvad trustpilot har som score forbavser mig lidt. Hvis 36 "anmændelser" ud af måske 30000 - 35000 forsendelser skal vippe dig af pinden, så er du da godtnok prippen til hvilke krav du stiller til kundetilfredshed. Det er jo ikke engang 1 promille af kundemassen som har brokket sig. Så det trustpilot skriver om score er i dette tilfælde kun røv og nøgler og kan ikke tas seriøst i den store sammenhæng.
Samtidig er der jo altid 2 sider af sagen, så at kunden altid har ret er også en sandhed med modifikasjoner. Samtidig har jo ikke leverandører - firmaer altid rett, men at Petfoods ordner op i tingene viser vel at de prøver at gøre sine kunder tilfredse.

Dyrenørden

Synes trust-pilot plejer at give et godt prej om et sted er godt eller skidt så jeg stoler nu også ret meget på det. Og det jeg bider mærke i ved denne tråd er ikke selve muselorten men responsen fra petfoods som virker ubehøvlet og flere af de breve fra petfoods på trustpilot er også ubehøvlede. Så kan de sende nok så mange varer ud til folk men dårlig service og behandling ved kontakt kan ødelægge meget!

Line

Nu er det jo heller ikke alle der handler der skriver på trustpilot. Personligt kendte jeg ikke stedet, men hvis jeg havde gjort da jeg handlede hos petfoods havde de fået en negativ anmeldelse her fra.

mette11

Nu er der faktisk også ret mange herinde som har dårlige erfaringer med Petfoods - mig selv indregnet, så pga. min egen erfaring med dem handler jeg heller ikke hos dem mere. Jeg havde ok erfaringer med dem de første par gange jeg bestilte hos dem, selvom de var lidt langsomme til at levere. Men sidste gang jeg bestilte kom tingene ikke og jeg måtte rykke flere gange og så sagde de at det var deres fragtfirma de havde problemer med (pakkerne forsvandt - jeg mener faktisk at de sagde det var GLS, men det er jeg ikke helt sikker på, men det undrede mig i hvert fald, da det var et fragtfirma jeg selv har brugt rigtig meget og aldrig haft problemer med, men jeg skal ikke kunne gøre mig klog på dette). Men så havde de slet ikke den ene varer jeg bestilte og jeg måtte så få noget andet i stedet. De var faktisk flinke nok overfor mig, men det tog for lang tid at få sendt varerne og det tog for lang tid at få rettet fejlen osv. og derfor gider jeg ikke handle der mere.