Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Køb af tørfoder

Startet af Maja, 29. Februar 2012, kl. 19:00

Maja

Hej: )
Jeg har søgt rundt omkring på nettet, og i dyrhandler efter noget foder til min butters. men nu bor jeg i thisted, og der findes kun én dyrehandel, og hun er ikke den bedste til at give forslag om hvad jeg skal give ham.
.. så, nogen der har forslag til hvad det bedste ville være at give han, og hvor man eventuelt kan købe det (billigt) ? : )
-Tak

Dyrenørden

orijen, applaws kitten, acana, wildcat. Jeg køber altid fra zooplus.de det bliver ikke meget billigere :) og det bliver leveret til døren få dage efter :)

Maja

Fedt :dans:
Og tusind tak for det hurtige svar : )

Dyrenørden


katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

mette11

ZiwiPeak er også virkelig godt og det kan købes i mange MaxiZoo  ;) Sikkert også på nettet, men jeg ved ikke lige hvor. Det er ret dyrt, men også meget drøjt i brug!

Isht


katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

Dyrehandleren i thisted ved ikke en fis om ildere og dyrlægen er ikke specielt bedre. Har boet der nogle år, men er flyttet til Aalborg nu.

Men ellers som de andre siger. Ziwipeak, Orijen og applaws er gode fodermærker. Orijen og Applaws kan man købe på zooplus, ziwipeak kan man få i Aalborg, hvis du har lyst til at prøve det kan jeg godt købe nogle poser for dig og tage med til Thisted, min svigerfamilie bor der, så er der relativt ofte, men altså bæander du orijen og applaws er du dækket godt ind, og så kan du jo supplere med mus engang imellem og lignende (der ligger en der avler fodermus udenfor thisted, hvor de er ret billige).