Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Foder kaniner...... i fremtiden

Startet af katja74, 19. April 2012, kl. 21:01

katja74

Der var ret god efterspørgsel på de kaniner vi slagtede i dag  :)

Så vi er ved at undersøge muligheden for, at kunne få flere kaniner løbende.... og i større mængder.

Prisen vil være ca. 40-50 kr stykket og de vil være flået.

Der skal betales forud for bestilte kaniner, og Jer fra Fyn og Jylland kunne måske arrangerer noget fælles afhentning/betales for levering.

Hvor mange ville være med på køb, hvis vi ku få en aftale i hus ??

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Masa

Er det muligt at få kaniner med skind og det hele? Jeg vil gerne nemlig have skindet til hundetræning...

katja74

Citat fra: Masa Dato 19. April 2012, kl. 21:08
Er det muligt at få kaniner med skind og det hele? Jeg vil gerne nemlig have skindet til hundetræning...

Kan godt forhører mig :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

Jeg serverer kanin med pels og skind for mine, så er også inetersseret i dem med skind. Pelsen er god for ildernes tarme og en del af en naturlig kost. Selvfølgelig får de ikke det hele, men det er godt at der er noget med.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Jeg kunne da også godt tænke mig en kanin eller to i ny og næ :) når lejligheden og økonomien byder sig :D

Eliza

Jeg er også med, men det bliver nok ikke i store mængder, for det holder min økonomi ikke til  :( der var kun 8 måltider i de to kaniner jeg købte, så det bliver hurtigt dyrt i længden. Men synes det er super fedt engang imellem.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Citat fra: Eliza Dato 20. April 2012, kl. 09:15
Jeg er også med, men det bliver nok ikke i store mængder, for det holder min økonomi ikke til  :( der var kun 8 måltider i de to kaniner jeg købte, så det bliver hurtigt dyrt i længden. Men synes det er super fedt engang imellem.

8 måltider?

Givet du dem kun kødet?
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

katja74

Citat fra: Eliza Dato 20. April 2012, kl. 09:15
Jeg er også med, men det bliver nok ikke i store mængder, for det holder min økonomi ikke til  :( der var kun 8 måltider i de to kaniner jeg købte, så det bliver hurtigt dyrt i længden. Men synes det er super fedt engang imellem.

Jeg fik, af de 2 jeg parterede i går....og det et uden at medregne skroget, lige over 2 kg


Prisen er heller ikke fastlagt endnu, den forhandler vi stadig om ;-)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dark Crystal Ferret

Jeg vil også meget gerne være med. Men det kommer lige an på hvornår og hvordan. Men helt klart - det ville totterne elske :dans:

Eliza

Citat fra: katja74 Dato 20. April 2012, kl. 09:53
Citat fra: Eliza Dato 20. April 2012, kl. 09:15
Jeg er også med, men det bliver nok ikke i store mængder, for det holder min økonomi ikke til  :( der var kun 8 måltider i de to kaniner jeg købte, så det bliver hurtigt dyrt i længden. Men synes det er super fedt engang imellem.

8 måltider?

Givet du dem kun kødet?

indrømmet så røg poter, pels og hovedet ud, for jeg ved de ikke gider at spise det og bare vil gemme det et sted jeg ikke kan få fat i det  :lol: ville virkelig ønske de dumme dyr ville spise noget med pels, men af erfaring ved jeg, at de ikke gider  :X
Kød og knogler får de ;) men det passede med at jeg havde 8 poser, da de var klippet i stykker, men de er godt fyldte. ville måske kunne strække den til 9-10 måltider til tre ildere, men jeg vil helst være sikker på de er mætte. Jeg vejede det ikke.

Men vil helt sikkert gerne have flere, det er måske bare ikke hver måned ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Miliah