Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nyt ilder foder

Startet af Lena og Peter, 17. August 2012, kl. 22:17

Lena og Peter

Vi var lige en tur i Danish Agro og blev endnu en gang overrasket over hvad man anbefaler til vores elskede totter..  :(



Og til alle nye.... KØBE IKKE DETTE FODER..
Bare så der ikke er nogle der misforstår hvad jeg skriver.  ;)

Nå ja.. Der er så to varianter.. Den anden er så hvor der også er majs i..  :S

PiaLyng

Det har eksisteret lææææææænge :/ desværre!

Lena og Peter

 :( Det går det jo bare meget være... Var først i dag at jeg så det..  :(

Tanja11

Undskyld at jeg siger det, men man må da være godt dum, og uvidende, hvis man køber sådan noget til sin ilder
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Zopad

#4
Det er Ikk fordi det er meningen det er til ilder selvom der er et billede a den udenpå .. Det er bare fordi det mærke laver foder til alle slags dyr inklusiv ildere hvilket de reklamere med på posen selvom det er misvisende .. Men det der er kun gnaverblanding og hvis man er en forhandler med bare lidt viden om sine produkter så ved man det oss!  :X mener altså heller Ikk der står nogen steder på posen a det er til ildere..  :S

Men vil så oss ha lov til a sige a hvis man så går udfra det er til ildere pga der er en på posen så burde man måske ha undret sig over hvorfor der så er kaniner og andre gnaver på posen..

Fik i anbefalet det a en medarbejder?
Apollo & Draco <3

Lena og Peter

Nej, for vi fortalte at det ikke var egnet til ilder.. Han begyndte så at snakke noget om at løver spiser græs så ilder kunne vel også tåle denne blanding..

Men han var nu rigtig sød, bare uviden, og efter vi havde snakkede med ham et stykke tid ville han, hvis der skulle komme en ilderejer ind i butikken for at købe foder, fortælle at det nok ikke var denne foderblanding man skulle vælge.. ;)

Anne

Jeg har før skrevet til firmaet og klaget over netop dette. Jeg vil da kun opfordre andre til det samme.

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Zopad

Syntes så oss det er forhandlerens ansvar a vide hva man sælger så forstår Ikk i ikk skriver til ejeren a forretningen og fortæller hvor uvidene deres medarbejder er ellers kan man jo heller Ikk vide hva han ellers rådgiver til og det er jo Ikk alle der har så meget viden a de kan se fejlen..

Men er stadig sikker på der står gnaverblanding på etiketten ..
Apollo & Draco <3

FerretParadise

Selvom der står gnaverblanding på posen, burde der ikke være et billede af ilderen på den også.
Det er meget misvisende. Det er jo ikke alle købere af foder, der går hen og spørger ekspedienten, om det er det rigtige foder de køber. Folk kunne jo tro, at dette foder også er til ildere, når der er et billede af sådan en på posen.
Så jeg synes bestemt man skal have fat i det firma der laver dette foder, og få dem til at fjerne billedet af en ilder på dette foder. Det kan da godt være at de laver noget andet foder, som er til ildere, men så kan der være et billede af en ilder på de poser.
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Det foder er generalt ikke egnet til mange af de viste dyr.
Men jeg vil også kontakte dem.

Zopad

Vi kan blive enige om det er misvisende og billede Ikk burde være der .. Men der er slet Ikk nogen a jer andre der bliver bekymrede over der render en ansat rundt der der har så lidt viden om deres egne vare?? 
Apollo & Draco <3

lille_jill

^er det ikke en generel ting for dyrehandlere?

Zopad

Citat fra: lille_jill Dato 18. August 2012, kl. 23:47
^er det ikke en generel ting for dyrehandlere?

Der er desværre rigtig mange der virker ret ligeglad med deres arbejde med dyr men der hvor jeg arbejder bliver man for det første kun ansat hvis man har en større viden omkring dyr og vi skal kende til alle vores produkter .. Alle der arbejder her har oss en større erfæring inde for visse dyregrupper som så er deres "speciale" men vi skal stadig kunne hjælpe kunderne på alle områder men f.eks er jeg Ikk så stærk i akvarier så hvis en kunde skal ha en mere uddybende vejledning beder jeg en a mine kollegaer der er rigtig meget inde i det om a hjælpe kunden så de får den bedste pasningsvejledning og ellers ringer vi gerne til hinanden og spørger hvis vi bliver spurgt om ting vi Ikk er 100% sikre i..

Derud over kommer vi tit på kursus hvor vi får genopfrisket vores foder viden..

Største delen a vores tid bliver brugt på a vejlede folk da det er rigtig vigtig for os a folk går glade herfra og med en større viden omkring deres dyr og vi går gerne med kunden rundt i hele butikken og fortæller f.eks hvis det er første gangs hvalpekøbere ..

Så syntes vi, ihvertfald her, gør rigtig meget for vores kunder og følger med de nyeste undersøgelser inde for dyreverden for a kunne give den mest optimale vejledning  :)

Og så jeg færdig med a pudse glorien hehe  ;)
Apollo & Draco <3

lille_jill

^måske i bare er undtagelsen der bekræfter reglen. Men det er da dejligt at høre :D