Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så prøver vi med lidt kylling

Startet af Kiddo, 5. September 2012, kl. 19:47

Kiddo

jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle lægge tråden henne, så det blev her under ernæring, da det jo egentlig også er det sagen omhandler  :)

Og jah, som overskriften lyder, så har vi i dag, prøvet at give vores lille Ebifis et stykke kylling :ja:
(Den har været frosset ned i mindst et døgn)

vi gav hende ca, 2 X 1 cm stykke- da vi jo skal passe på med hendes mave.
Jeg må sige, at se fra Ebis reaktion, så er hun HELT VILD med kylling. :lol:

Men nu vil vi lige se de næste par dage, hvordan hendes toiletbesøg de går.
hvis der ikke er en eneste ting, så tror jeg at det er noget vi vil fortsætte med at gøre en gang i mellem.

-og måske prøve andre små ting af(som mus, og sådan noget) :)

god aften til jer alle sammen :)
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Det er ikke dårlig mave du skal se efter men fedt i pelsen omkring numsen. Hvis det et kan du se det senest i morgen tidlig er der ikke noget, men små mængder plejer at være ok.

Kiddo

hihi ja ok, det skal jeg nok være obs på  :)
indtil videre har der ikke været noget som helst,
(vi har givet hende 6-7 stk godbidder, siden vi fik hende i fredags, og der har ikke været noget at se -hverken det ene eller det andet sted)
iha, jeg håber at det går, for det var virkelig sjovt at se hende spise kød  :fnis:

hun er lige gået i seng, det var som om det kylling der, lige gav hende en røv fuld af energi igen  :lol:
hun har bare tonset rundt og hoppet og regeret :P
dejlig glad og tilfreds ;)
Your problem is you think your problem is your problem

Kiddo

Der er nu gået 2 dage siden vi prøvede at give Ebi-fisen et stykke kylling, og der er slet ikke noget at se  :dans:
det er bare SÅ dejligt :)

Vi vil prøve om vi ikke kan give hende lidt forskelligt, bare i meget små mængder. :ja:
sådan at hun kommer til at smage lidt forskelligt og kan se det an.

På Onsdag, vil vi prøve med en halv pasteuriseret æggeblomme, det er jo ikke sikkert at hun gider have det, så derfor starter vi med de små portioner  :fnis:

Dagen i dag startede med fuld fart over feltet, da jeg stod op for at gøre hendes bakke ren, kiggede jeg lige på hende og der sov hun som en sten, men med det samme jeg rørte ved buret, stod hun klar til at lege ved åbningen.
Heh, lille skid, gjorde mig helt forskrækket :o

Teleporting ferrit! :S

så imens jeg skriver det her, fiser hun rundt, og graver i vores potteplanter
(selvom hun godt ved at det ikke er så smart at gøre, men det ER jo så sjovt)

kravler ind i sin papkasseborg, kravler under sofaerne og kommer ud og ligner nullermænd,
(det er UMULIGT at støvsuge under dem, da støvsugerhovedet ikke kan komme derind, der er max 5-7cm fra gulv til sofabund)
og bider i frynserne på vores gulvtæppe.

hehe
der er nok at se til da :D
Your problem is you think your problem is your problem