Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt hjælp er ønsket :)

Startet af Miss-Bjerregaard, 6. September 2012, kl. 10:59

Miss-Bjerregaard

Heeej. Min store dreng Liam har tabt sig rimelig meget efter han har været syg. Han er blevet behandlet af dyrelæge og er ovenpå igen. Men kan simplethen ikke få noget vægt på ham igen, jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre. Han får det samme foder som Christina bruger (minority ferrets) Så det er ikke foderen det er galt med og han spiser godt, men har gået en måned nu og han tager ikke på. Har også haft ham til dyrelægen igen og hun siger det ikke er hans helbred der fejler noget, efter hvad hun lige kan se..

nogen forslag eller ?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

AlisVolatPropiis

Find noget foder med mere fedt :) lav noget ducksoup, og giv æggeblomme engang imellem (dog maks to gange i ugen). :) kød har også ofte en positiv effekt på deres muskelmasse :)

Minority ferrets

Som Trine skriver så lav noget ducksoup eller giv ham et andelår at gnave :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Miss-Bjerregaard

Ducksoup ? :) Det lyder noget vildt .. Er det noget man kan finde opskrifter på? Jamen han får kød en gang i mellem når vi lige får det og han får også æggeblomme engang i mellem. Det bekymrer mig bare lidt. Men tak for rådet.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

lille_jill

Du koger et andelår tll det er mørkt. Skærer den største knogle fra og smider resten i en blender med lakse/efa/fiskeolie + tørkost og blender godt.

Miss-Bjerregaard

MAnge tak. Det skal jeg lige have gjort med det samme. :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

AlisVolatPropiis

kan også gøres med en kylling :) bare skær brystkødet fra og fjern så de store lårknogler men blend alle de små, skind og kød m tørkost  :) kan fryses ned i isterningeposer...så er der til flere gange og nemt lige at varme i mikroovnen -bland lidt olie i når det er lunkent :)

Miss-Bjerregaard

Ej hvor har i mange gode råd. Glæder mig til at jeg er lige så vis som jer :) I ved bare alt. :) Eer glad or man kan bede om råd.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33