Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Aylens valpar

Startet af Starshineferrets, 13. Maj 2010, kl. 14:13

Eliza

Hvor er de skønne Sara  <3 Det er fedt du er så go til at lægge billeder ind og at de altid er super flotte  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

De er nuttede. Jeg håber de klarer den.  :love:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Starshineferrets

Tusen tack :D

Barnen är verkligen inte stora... igår kväll tappade flera av dem rejält med vikt.. en av honorna gick från 8 g til ynka 5 g :S  Imorse hade hon lagt på sig 1 g, men ja.. hon är verkligen mini mini.. eller ja det är dem allihop...

lite bilder från idag






FerretParadise

Jeg synes de er sindssygt smukke. <3
Og så synes jeg de ser meget livlige og stærke ud, noget som jo er super positivt, så kan det godt være de ikke er så stor.. endnu. De skal nok blive store, og om muligt, endnu smukkere. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

åhhh sådan en flok af lækre hvalpe....
glæder mig som en sindsyg til at se dem vokse op:):)

rikki

Nu när du fått 9 Aylen-bebisar tycker jag att hon ska flytta hit och hoppa på min mage varje dag! <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Black Diamond

De er virkelig så søge alle sammen.

HB-Ferrets

Ej nogle smukke hvalpe  :love: vi krydser fingre og potter for de små herhjemme  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Starshineferrets

Tusen tack allihop!

Minsa tösen väger fortfarande 7 g... näst minsta ligger kvar på 9... de andra har alla lagt på sig mellan 1-2 g under natten. Men ja, alla är ännu aktiva och pigga.

Shamua

Ej hvor er de skønne.. sidder her og får tårer i øjnene. Tænk at så små skabninger kan være så smukke.  <3
:-$

Vh. Marianne

Bawa

Hvor er de bare smukke Sara! Og mørke :love:

Starshineferrets

Tack så mycket! :D Ja, självklart tycker jag ju just nu att dem är vackrast i världen.. men ja jag är nog lite partisk haha

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at høre.

Det er nogle dejlige hvalpe du har der.... :love:

Starshineferrets

Vi växer! alla barnen lägger på sig, och även den minsta tjejen har gått upp under natten, försökte mig på lite individuella bilder.. men ja.. har helt glömt hur svårt det var att fota valpar :s


















FerretParadise

Hvor er de altså bare smukke. <3 <3
Ja det er super svært at tage hvalpebilleder, men selvom disse ikke er skarpe, så nyder jeg dem i stor stil.
Tænk at min kommende prinsesse er der imellem. :)
Ann Hillerslev.