Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cherrys valpar 5 veckor

Startet af Starshineferrets, 28. Juni 2010, kl. 19:50

Starshineferrets

5 veckor idag och märkligt nog större än sist!


Idag har de varit ute med fuskonen (Aylens fusk-syskon-valpar) i trädgården igen. Gräv i illerhål, bad i vattenbalja, ätit råtta samt en himla massa fuskon bus!

De har även fått öva lite på att få rensade öron och ja... märkligt nog betedde de sig som vuxna illrar: matte duuuuuuuum!!!



Dagens vikter

Ofärgad 299 g

Rain 286 g

Gul 337 g

Rosa 351 g
















Emils far

Ann...du skal velge hvalp... :) de er bare nydelige alle sammen

mette11

De er virkelig dejlige...alle sammen... :) Jeg er SÅ misundelig på dem der skal eje disse skønheder...

FerretParadise

De er jo så smukke, det er jo ikke til at holde ud. Eller jo, men det er jo sååå svært for mig.
Så kan jeg bedst lide den ene, og lidt efter er det en anden.
Jeg må snart tage mig sammen, og træffe en beslutning.

Jeg har lyst til dem alle jo..
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hahaha ej stakkels Ann ;) Du har foresten fået et mail med flere billeder ;)

FerretParadise

Ja og tusind tusind tak for dem Sara, nu har jeg fundet ud af, hvem der skal hjem til mig og blive forkælet. <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Hvor er de smukke de små. Godt det ikke er mig der skal vælge, det ville godt nok blive svært :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

De er bare for dejlige <3 Det er nogle dejlige billeder af dem Sara :D

Ann: Må man høre hvem valget er faldet på? :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Ja selvfølgelig Karina må du det, jeg har valgt rosa dreng. :)
Ann Hillerslev.

alvin


www.fraekkefritter.dk

KariN

Ann: Ihh hvor fedt :D Han er sååå Fin <3 men igen det er de jo allesammen :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hvor er de altså bare skønne... Og igen nogle rigtige dejlige billeder.... :smelte:

Starshineferrets

Tusen tack <3

Idag var det alltså dags för resten av barnen att få sina namn så jag ber att få presentera:


SF's  Raging Fire (rosa hane)
SF's Wind of Anarchy (ofärgad hane)
SF's Rebel of Ashes  (gul hane)

och ja SF's Rain of Riot
















Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

De er bare så smukke alle sammen.

"Hej lille skatte dreng, jeg glæder mig rigtig meget til, at du skal flytte hjem til mig"
Ann Hillerslev.