Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Cherrys valpar 5 veckor

Startet af Starshineferrets, 28. Juni 2010, kl. 19:50

Bawa

Hvor er de altså bare søde :love:

Sølvsten

Jeg er helt vild med det sidste udebillede af Gul.

tzari

De blvier da smukkere og smukkere sikke gode billeder :D
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets

tusen tack :D

Nu var det ett par dagar sedan valparna blev fotade.. och ja.. de växer fortfarande ;)

41 dagar gamla idag och vikterna ser ut så här


Rain 376 g

Wind 379 g

Ashes 391 g

Fire 449 g






























FerretParadise

Min bamse-dreng. <3
Hvor er de her billeder bare skide gode Sara, du er skide dyrtig til at tage gode billeder. Kan du ikke lære mig det?
Åhh hvor jeg bare er vild med Fire's ansigt, han er jo ved at få den smukkeste maske. Og hans farve på kroppen er også helt perfekt, jeg ønskede mig en "rigtig" vildtfarvet dreng, og det ønske bliver opfyldt.
Uhh snart skal jeg hente ham, jeg glæder mig rigtig meget. :)
Ann Hillerslev.

alvin

De er bare så dejlig og smukke :D

www.fraekkefritter.dk

KariN

de er da for skønne :D Og ja ham Fire er da en rigtig lækker bamse :D :D ihh hvor jeg glæder mig til at møde ham og Navi :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Sæbebobler du er for genial Sara. Det må prøves.

Og sikke nogle dejlige dyr de er bare ikke til at stå for.

Starshineferrets

Tusen tack allihop :D Ja.. såpbubblor var riktigt kul tyckte de flesta av valparna :D

KariN

Sara: Er det de sæbebobler man kan købe til dyr med bacon og lever-smag?

Har nemlig set at man kan købe den slags, men har endnu ikke prøvet det til mine dyr :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

ooh det har jag faktiskt aldrig sett!! Det hade ju varit super kul! Det här är tyvärr hemgjorda såpbubblor.. så ingen bacon smak :D

var kan man köpa dem?

Sølvsten

Citat fra: KariN Dato  5. Juli 2010, kl. 13:52
Sara: Er det de sæbebobler man kan købe til dyr med bacon og lever-smag?

Har nemlig set at man kan købe den slags, men har endnu ikke prøvet det til mine dyr :)

Det blive mere og mere spændende det her!

Sølvsten


KariN

Det er dem der er i linket som Christel har lagt herind :D fandt dem engang for længe siden men har ikke set dem længe, tror ilderne ville syns det er herligt og så tvivler jeg på at det er lige så usundt som rigtigt sæbevand :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Citat fra: KariN Dato  5. Juli 2010, kl. 14:18
Det er dem der er i linket som Christel har lagt herind :D fandt dem engang for længe siden men har ikke set dem længe, tror ilderne ville syns det er herligt og så tvivler jeg på at det er lige så usundt som rigtigt sæbevand :D

Læste lige at nogle havde prøvet dem og man skulle være forberedt på selv at komme til at stinke af Bacon. Men det klarer vi jo nok