Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Blomsterne 9 uger

Startet af Amazing Ferret, 22. Juli 2010, kl. 12:26

Amazing Ferret

Så fik jeg endelig lidt ok billeder af dem  :fnis: Det er ikke nemt at få dem til at sidde stille længe nok

Bliver hos mig


Mangler nyt hjem


Mangler nyt hjem




Reserveret indtil videre


Mangler nyt hjem


Charlotte

Den silver hun!!! Må hellere ifører mig  8)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Amazing Ferret

Hun er også utrolig smuk - nogen gange kommer jeg i tvivl om det er hende eller den anden silver jeg skal beholde :fnis:

Stjerne

Aaaaaaaaaaargh havde håbet Poppy var blevet afsat, har savlet over hende fra starten af...
Skal virkelig minde mig selv om at jeg har lovet jeg ikke skal ha ilder igen pt *G*

alvin

Rigtige dejlige Blomster rigtige fine

www.fraekkefritter.dk

Amazing Ferret


AlisVolatPropiis

De er simpelthen så smukke altså...og jeg eeeeeeeelsker stadig navnene-jeg synes dog Poppy er en smule kønnere end Orchid :) men dejlige er de sgu alle sammen :D

lussingen

Ihhh nogle søde ilderbassebørn :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Kangaroo er i dag blevet reserveret  :dans: Han skal til Norge og bo når han bliver omkring 15 uger

Trine - Jeg vil faktisk give dig ret i at Poppy er kønnere end Bambi og jeg må ærligt indrømme at jeg er i tvivl om hvem jeg skal beholde >:|

AlisVolatPropiis

Erika puha godt jeg ikke skal tage valget...men følg dit hjerte...når alt kommer til alt skal du jo også leve med hende de næste mange år...så tag den der taler mest til dig personlighedsmæssigt også.....er de lige dejlige -og det er de jo som regel....så er jeg glad for jeg ikke er dig :lol: :P men Poppy er nu altså lige det smukkere end sin også skide smukke søster :) synes jeg...

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 23. Juli 2010, kl. 20:52
Erika puha godt jeg ikke skal tage valget...men følg dit hjerte...når alt kommer til alt skal du jo også leve med hende de næste mange år...så tag den der taler mest til dig personlighedsmæssigt også.....er de lige dejlige -og det er de jo som regel....så er jeg glad for jeg ikke er dig :lol: :P men Poppy er nu altså lige det smukkere end sin også skide smukke søster :) synes jeg...

Nej jeg ville også godt være foruden den beslutning :fnis: Men jeg finder vel ud af det på et tidspunkt. De er begge lige dejlige, så valget er svært

Amazing Ferret

Jeg har nu valgt at jeg beholder Poppy :fnis: Poppy er dog ikke mørk silver alligevel, men vildtfarvet med aftegninger. Men det gør intet for hun er så speciel i sind at jeg ikke kan få mig selv til at sælge hende  <3

Charlotte

Det er jeg glad for. For så er jeg fri for at finde på undskyldninger for hvorfor jeg ikke bare dropper alt og tager over og køber hende. Så tak.  :fnis:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Amazing Ferret

Citat fra: Charlotte Dato 25. Juli 2010, kl. 17:55
Det er jeg glad for. For så er jeg fri for at finde på undskyldninger for hvorfor jeg ikke bare dropper alt og tager over og køber hende. Så tak.  :fnis:

Hehe jeg er glad for at jeg kunne hjælpe  :fnis: