Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Cherrys valpar - 9 veckor + 3 dagar

Startet af Starshineferrets, 28. Juli 2010, kl. 21:01

Starshineferrets

Barnen tuffar på som små ånglok här hemma vill jag lova! Fullt ös medvetslös, och de senaste dagarna har samtliga ägnat sig åt att klättra upp för mina ben, vidare längs ryggen och upp på huvudet där de glatt sitter och följer med i det jag gör. Oerhört sociala... stundvis för sociala som när man te.x ska städa.. det blir liksom inte så mycket gjort om vi säger som så ;)



Försökte iaf att få dem att fastna på bild idag, vilket var snudd på omöjligt!












FerretParadise

Hvor er de altså bare smukke.  <3
Tænk jeg synes de alle ser så store ud.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

 <3 - også det hold hvalpe er utrolig smukke  <3 , suk
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

De er bare så smukke.. Jeg er helt vild med lille Rain  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

De ser meget større ud end Fire. Der må være noget galt her. :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

Ann du skal da bare la vær med at sulte ham, så han kan vokse lidt  :lol: Det er jo helt sindsygt så meget de kan spise..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

NannaMB

Nurh hvor er de søde. Skønne farver ;) tillykke med dem.

FerretParadise

#7
Citat fra: Eliza Dato 29. Juli 2010, kl. 13:10
Ann du skal da bare la vær med at sulte ham, så han kan vokse lidt  :lol: Det er jo helt sindsygt så meget de kan spise..
Joo måske jeg skulle lade være med det så, jeg ser lige om jeg kan få vejet ham.
Han gider sikkert ikke sidde stille på vægten.

Han vejer 852 gram, den anden dag vejede han 810 gram. Så han sulter nok ikke så meget alligvel.  :lol:
Ann Hillerslev.