Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Cherrys valpar snart 13 veckor

Startet af Starshineferrets, 22. August 2010, kl. 17:47

Starshineferrets

Eftersom Ashes ännu är kvar här hemma, så måste ju båda han och syster Rain få visa upp sig dagen innan de blir 13 veckor gamla :D

Rain 828 g
Ashes 1151 g

Båda barnen är totalt hopplösa att fotografera, sover aldrig och leker de mest fantastiska lekar... samt styr över de vuxna i gänget med järntass....

Rain










Ashes












tzari

billede nr 3 er ginialt  :lol: Hvor er de blevet store og fine
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

FerretParadise

Hvor er de altså smukke, det er helt vildt.
Jeg er dybt fasineret af Rain, hun har et eller andet over sig, som jeg virkelig godt kan li. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tack :D
ja, det är nått speciellt med Rain....hon är mer hund än iller just nu. Hon har precis apporterat bollar och kommit och lämnat dem i min hand för att jag ska kasta igen.. utan att jag lärt henne :D

Eliza

Jeg skulle have bestilt en ilder mere den gang jeg havde muligheden, så jeg ku ha fået en fra hvert kuld.. Du er sgu smart Ann..  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 22. August 2010, kl. 18:15
Jeg skulle have bestilt en ilder mere den gang jeg havde muligheden, så jeg ku ha fået en fra hvert kuld.. Du er sgu smart Ann..  :lol:
Ja jeg er mega smart.
Hvem ville du da så ha haft?
Ann Hillerslev.

Eliza

Rain uden tvivl, meeen det er jeg ikke helt sikker på jeg fik lov til alligevel  :lol: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 22. August 2010, kl. 18:20
Rain uden tvivl, meeen det er jeg ikke helt sikker på jeg fik lov til alligevel  :lol: :lol:
Så må du vente til næste år. :P
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

heheh rain is miiiiine mohahahaha :D

Måste bara visa nått kul :P




FerretParadise

De ligner virkelig hinanden meget. :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten