Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Unexplained Mysteries

Startet af Amazing Ferret, 11. Maj 2011, kl. 13:53

Amazing Ferret

Nu er Yabba's små blevet en uge gammel  :) Og 3 af dem stor trives. Den mørke dreng i kuldet ved jeg stadigvæk ikke om overlever. Han har desværre kun taget 6 g på siden han blev født  :( Men han spiser fint og er livlig nok, men ved ikke helt hvad der sker med ham

De vejer i dag:
Lys pige 1: 30 g
Lys pige 2: 32 g
Lys dreng: 36 g
Mørk dreng: 16 g  :(

Navnene er fundet - som i kan se er det et tema kuld: Unexplained Mysteries. Navnene vil blive offenligt gjort senere  :)

Her er lidt billeder fra i dag











Og lige et enkelt af den mørke dreng

Line

Ihh hvor bliver de fine store :D - ja, den lille dreng skal nok komme... Han er sikkert bare født menneske-teenager, og sover derfor hele tiden  :lol:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sejt navnetema!
Er spændt på deres navne :)

Håber den lille dreng klare den!

cibatuchsi

hvor er de bare skønne.
og håber den lille dreng klar det :)

Starshineferrets

sötnosarna! Hoppas lill pojken klarar sig ändå!

Amazing Ferret

Jeg håber også han klarer den  :( Det er lidt frustrende at se ham ikke tage på

Sølvsten


Amazing Ferret

^^Tak - det synes jeg også  :fnis:

Bawa

Den mørke dreng overlever, det er jeg sikker på. Det aftalte jeg nemlig selv med ham i går! :)

Amazing Ferret

Citat fra: Bawa Dato 11. Maj 2011, kl. 15:27
Den mørke dreng overlever, det er jeg sikker på. Det aftalte jeg nemlig selv med ham i går! :)

Jeg håber han hørte efter  :P

AlisVolatPropiis

Åh de er skønne og navnetemaet lover godt :P

Husk at sorte hvalpe tit udvikles lidt senere -langsommere end alm hvalpe...det kan jo have noget betydning for lille mørke der :)

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 11. Maj 2011, kl. 16:24
Åh de er skønne og navnetemaet lover godt :P

Husk at sorte hvalpe tit udvikles lidt senere -langsommere end alm hvalpe...det kan jo have noget betydning for lille mørke der :)

Det havde jeg faktisk tænkt på - men jeg synes han er lidt for langsom

Shamua


Vh. Marianne

Amazing Ferret


alvin

Nåååååår...........hvor er de bare vidunderlige  :) Håber den lille dreng  klarer det <3

www.fraekkefritter.dk