Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Unexplained Mysteries

Startet af Amazing Ferret, 11. Maj 2011, kl. 13:53

FerretParadise

Hvor er de bare søde, endnu engang tillykke med dem.
Ja sorte hvalpe er mindre end alm hvalpe, og er bagud i deres udvikling, så der er stadig håb for ham.
Jeg vil ihvertfald krydse fingre for ham.
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Tak Ann og alvin  :D

Han har taget 2 g på  :dans: :dans: Så han er oppe på 18 g nu...men jeg er stadig nervøs for ham

Starshineferrets

Min pyxis (minitös) från Aylens kull förra året vägde 17 g när hon var en vecka gammal... hon följde sin egen viktkurva under hela uppväxten och var alltid mindre än de andra, men hon har klarat sig fint hittills! hon är ingen stor hona, men ligger väl omkring 700-800 g nu skulle jag tro. Så än finns det hopp för killen :D Så länge de åtminstonne lägger på sig lite varje dag i alla fall .

Amazing Ferret

Ok det er rart at vide at der er andre der har prøvet det. Jeg har jo ikke prøvet at have en hvalp som ham....mine plejer at følges pænt ad. Bare ikke liga ham her  :fnis:

Amazing Ferret

Nå han overlevede desværre ikke  :(

Starshineferrets


Lena og Peter

Det er vi rigtig ked af at høre.. :(

Men de andre tre er nogle rigtigt dejlige bebse.. ;)

Sølvsten

Det er rigtigt ærgeligt Erika.

Hvil i fred lille fyr

FerretParadise

Det var rigtig trist at høre, nu troede jeg lige, at han ville klare den.
Beklager dit tab Erika.  :'(
Ann Hillerslev.

KariN

Sikke nogle fine hvapser :D

Jeg krydser for den lille gut..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

alvin

Kondolerer mange gange..... Hvor er det trist at høre :( :(

www.fraekkefritter.dk

Amazing Ferret

Tak alle sammen.....jeg hader når de falder fra når de er nået en uge. Man holder jo mere og mere af dem dag for dag.

cibatuchsi

det gør mig ondt at læse.  mange kram til dig

Amazing Ferret


Eliza

øv kan godt forstå de kun bliver sværer jo ældre de bliver men så alligevel ikke klarer den.. kondolerer med ham.. :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.