Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Out of Place, Out of Time - nästan 9 veckor

Startet af Starshineferrets, 11. Juli 2011, kl. 13:11

Starshineferrets

Imorgon blir mina kvarvarande 4 småttingar 9 veckor gamla... även om de kanske inte riktiigt ser ut så. Men det går sakta frammåt med töserna, 2 av dem väger drygt 550 g och de andra två ligger omkring 450 g.... inte så mycket att hojta över men det tar sig.

Pigga och aktiva är de däremot... full fart överallt och inte stilla i många sekunder!

Eftersom jag har varit rätt dålig på att fotografera dem, och det inte blev några 8 veckors bilder kommer ett ordentligt bildspam!













'

































+++++++++++++

Eliza

De er sindsyg smukke lige meget hvad du siger  :love: hvem beholder du egentlig selv?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

har fortfarande ingen aning... väljer mellan två stycken.. men med tanke på hur långsamma de varit i utvecklingen är det omöjligt att säga något om hur de kommer att se ut längre fram ännu...så jag väntar. Oavsett är de alldeles för små för att få lov att flytta vid 10 veckor.

FerretParadise

De er virkelig bare så super over smukke.
Jeg er meget misundelig på dem der får lov til at købe en af disse tøser.

Og samtidigt vil jeg sende en tanke til den lille dreng som desværre ikke klarede den.  :(
Ann Hillerslev.

Eliza

kan godt se det ikke er helt let.. håber de kommer lidt efter det, er sikker på de nok skal blive helt vidunderlige (som om de ikke er det allerede)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Det er det smukkeste fir-kløver jeg nogensinde har set <3
Det kan godt være de er lidt små, men det er jo ikke størrelsen det kommer an på :P
Jackson siger, at en af de små piger gerne må flytte hertil Købmandsgården <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie


FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 11. Juli 2011, kl. 14:53
Det er det smukkeste fir-kløver jeg nogensinde har set <3
Det kan godt være de er lidt små, men det er jo ikke størrelsen det kommer an på :P
Jackson siger, at en af de små piger gerne må flytte hertil Købmandsgården <3
Jeg synes Jackson har helt ret..
Ann Hillerslev.

Masa


Shamua

Hvor er de bare skønne :love: Mums.. Ja, hvis der kommer en i overskud skal hun da også være velkommen i Jylland :P

Vh. Marianne

Mustela

Rigtig gode billeder, syns især de billeder af dem alle 4 er rigtig gode  :D Og så spring-lege-hop billedet  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior