Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Butterflies og Mysteries

Startet af Amazing Ferret, 29. Juli 2011, kl. 15:34

Amazing Ferret

Så kommer der lige lidt nye billeder af de små terrorister  :fnis: :fnis:

Sommerfuglene er nu 10½ uge

Hun er desværre gået hen og blevet ledig



Flytter på søndag



Bliver hos mig  :D



Flytter til Norge når hun er omkring 15 uger



Og så er der Mystery kuldet som nu er 12 uger

LEDIG



LEDIG



Badooi var rigtig træt i dag da jeg tog billeder fordi vi har været til dyrlægen. Han brækkede jo venstre lårben for 3 uger siden og i dag var vi til tjek og fik taget nogle nye røngtenbilleder. De viste heldigvis at bruddet næsten er vokset helt sammen  :dans: :dans: Der var jo tale om at han måske skulle aflives.....men det er bestemt udelukket nu....han trives og er en glad dreng med fut og jeg kan intet mærke på ham mere at han har et brækket ben. Han halter ikke mere nu  :dans: :dans:




mette11

Hvor er det bare godt at hans ben er helet bedre nu.  :dans:  De er virkelig nogle smukke hvalpe alle sammen  <3


ida_lj

Jeg kan SLET ikke vente med at hente Mylitta til søndag!! Glæder mig helt ekstremt!  :dans:

lussingen

 :fnis: :fnis: Nu tør jeg godt kigge i tråden, for jeg kan se at Mylitta har fået et hjem :fnis: Meeeeen jeg er godt nok vild med hende <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Citat fra: mette11 Dato 29. Juli 2011, kl. 17:09
Hvor er det bare godt at hans ben er helet bedre nu.  :dans:  De er virkelig nogle smukke hvalpe alle sammen  <3

Ja jeg er også overlykkelig for hans ben er helet  :D Og tak  :D

Citat fra: ida_lj Dato 29. Juli 2011, kl. 17:33
Jeg kan SLET ikke vente med at hente Mylitta til søndag!! Glæder mig helt ekstremt!  :dans:

Jeg kan godt forstå du glæder dig  :D Mylitta er også en lækker lille sag med krudt i numsen  :fnis: :fnis:

Citat fra: lussingen Dato 29. Juli 2011, kl. 18:34
:fnis: :fnis: Nu tør jeg godt kigge i tråden, for jeg kan se at Mylitta har fået et hjem :fnis: Meeeeen jeg er godt nok vild med hende <3

Haha ja man skal passe på hvalpetråde....de er farlige :fnis: :fnis:

NemoToft

Mega cute  <3 Godt jeg har lige præcis dyr nok  :dans:

Amazing Ferret

#6
Så har jeg taget mig sammen til at få taget lidt nye billeder af de små  :D

Først er der Butterflies som nu er 12 uger

Deres vægt:

Nakia - 660 g
Holly - 660 g
Dreamy - 620 g

Jeg har valgt at beholde denne skønhed også  :fnis:









Og så er der Mystery kuldet som nu er 14 uger

Deres vægt:

Ouija - 750 g
Abnuaaya - 760 g
Badooi - 1150 g

LEDIG



LEDIG