Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Medusas 10linger 3uger

Startet af Cille, 28. April 2012, kl. 02:46

Cille

Så de blevet 10 uger og nu er jeg sikker på der kun er 3 angora'er i kuldet.
De er stadig ikke så store som ellers, men de vokser fint.






























lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hvor er de bare skønne Hanne.  <3
Jeg glæder mig sådan til de får øjne.  :)
Ann Hillerslev.

Noller

Sikke dejlige de er <3 skønt med babyboom  :love:

Lena og Peter

Dejlige billeder, igen.  :)

Får pige 4 hagesmæk eller snyder billedet?  ;)

CMS

De er rigtig søde! :) Dejligt at have et ældre sæt 10-linger og sammenligne vægte med ;)
Mange hilsner Christina

Cille

Citat fra: lussingen Dato 28. April 2012, kl. 07:57
De er godt nok kære <3
Takker, det synes jeg også, selvom de er lidt svære at holde styr på :fnis:

Citat fra: FerretParadise Dato 28. April 2012, kl. 08:07
Hvor er de bare skønne Hanne.  <3
Jeg glæder mig sådan til de får øjne.  :)
Det glæder jeg mig også til, og til at de selv spiser , for så stiger vægten jo meget hurtigt.
Men det bedre vægt end sidste uge, men Medusa er også kommet på ducksoup, og det hjælp en del

Citat fra: Noller Dato 28. April 2012, kl. 08:36
Sikke dejlige de er <3 skønt med babyboom  :love:
Ja jeg har godt nok et godt år i år, men har nu også haft mange dårlige, så det er vist på tide med lidt modgang.
Jeg plejer at få små kuld, eller det har jeg da fået de sidste mange år, så det var lidt sjovt at igen kunne få lov at prøver med et større kuld :D

Citat fra: ilderbanden Dato 28. April 2012, kl. 08:38

Dejlige billeder, igen.  :)

Får pige 4 hagesmæk eller snyder billedet?  ;)

Det er billedet der snyder.... ingen af disse hvalpe har noget der ligner aftegn

Citat fra: CMS Dato 28. April 2012, kl. 10:28
De er rigtig søde! :) Dejligt at have et ældre sæt 10-linger og sammenligne vægte med ;)


Tak.... ja så har du lidt at sammenligne med, og dem her halter jo lidt i forhold til hvad små kuld gør.... de ca 30-50g bagud.
Men så længe de vokser stille og roligt og de ser fede ud, bekymre jeg mig ikke om det
De er rigtig søde! :) Dejligt at have et ældre sæt 10-linger og sammenligne vægte med ;)

Shamua


Vh. Marianne

englefugl

Ja du har virkelig været godt i år for dig Hanne  :D Det er så dejligt for dig, og alle dine hvalpe er bare vidunderlige  <3

Dyrenørden


Soelberg`s SUN ferret


NemoToft