Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Meeps flyvende hvalpe 01-05-2012

Startet af Anne, 1. Maj 2012, kl. 13:38

Amazing Ferret


dejligste

Hold da op 11 hvalpe.. Stort tillykke med dem, hvor har Meep været dygtig  ;)

Jubii tror jeg snart skal lave en aftale og besøge nogle hvalpe :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Zopad

Det er så tarveligt hvis de kommer til a ligne der smukke mor for nu har jeg lige købt en anden hvalp ;)
Men rigtig meget tillykke med det store kuld hvalpe :D
Apollo & Draco <3

Miliah


Anne

#19
Tak alle sammen :D

Mette: Trine siger at jeg skal give dig 3 og sige at de hang sammen :) Jeg er sikker på at der er 3 enæggede trillinger, de tæller for en hvalp!

Pia: I kan godt ALLE sammen frygte mig nu! Nu har jeg pludselig liiige en del babyer der mangler gode hjem, og deres nuværende madmor tager alle kneb i brug for at sikre det!

The bird: jamen I skal da være velkomne på hvalpebesøg :)

Dejligste: det gælder selv følgelig også dig, du er mere end velkommen til at komme og se dem :)

zopad: de bliver nok samme farve som deres far alle sammen, jeg tror ikke der er pastel i.

mette11

Trine siger så meget!!  :P :P :P Men huske hende lige på hvor det er at jeg parkerer dem når de skal passes!!  :fnis: :fnis: :fnis:

Anne

Hehe :P Trine vil gerne passe dem! de er jo søde, de har i hvert fald ikke bidt nogen endnu!

AlisVolatPropiis

Jeg (Ivan) skal nok passe dem :D

og kæmpe tillykke med dem Anne :D det har været spændende at følge tallet gå opad og opad og ...fnis :P

Anne

haha ja vi gik fra "YAY" "YAY" "YAY" til "ja ok" og "har vi ikek en prop vi kan stoppe i den ilder!!!!????"


the bird

det er MEGET fristende at tage på hvalpe besøg, men jeg tror ikke chancen er stor for den virker, men hold op hvor kunne det være spændende at prøve at opleve sådan nogle små totter, vi ikke haft nogen af vores dyr fra hvalpe af..

Anne

the bird: du skal skam være meget velkommen selv om det bare udelukkende er for at kigge. Jeg kan ikke love at jeg ikke prøver at tørre hvalpe af i alt der ligner et fornuftigt hjem, men det er jo kun godt for dem, især når de bliver lidt ældre, at komme i hænder og møde andre.

Cille

Tillykke, selvom det har jeg jo skrevet til dig tideligere idag.... jeg fik næsten ret, kun 1 fra  :P :D

Zopad

Citat fra: Anne Dato  1. Maj 2012, kl. 18:20

zopad: de bliver nok samme farve som deres far alle sammen, jeg tror ikke der er pastel i.

Det er meget heldigt ellers havde jeg jo været nød til a købe en hvalp mere ;)
Apollo & Draco <3

Anne

Citat fra: Cille Dato  1. Maj 2012, kl. 21:09
Tillykke, selvom det har jeg jo skrevet til dig tideligere idag.... jeg fik næsten ret, kun 1 fra  :P :D

Jeg holder dig, Mette og Dolly ansvarlige :P