Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Meeps flyvende hvalpe 01-05-2012

Startet af Anne, 1. Maj 2012, kl. 13:38

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

the bird

Citat fra: Anne Dato  1. Maj 2012, kl. 20:40
the bird: du skal skam være meget velkommen selv om det bare udelukkende er for at kigge. Jeg kan ikke love at jeg ikke prøver at tørre hvalpe af i alt der ligner et fornuftigt hjem, men det er jo kun godt for dem, især når de bliver lidt ældre, at komme i hænder og møde andre.

seriøst?  :dans: det vil vi meget, meget gerne :dans: det ville simpelthen være fantastisk :dans: hvor er det sødt af dig :) iiihhh, man glæder sig allerede:) sender dig lige en pb med mit tlf nummer så vi kan komme i kontakt andre steder end her ;)

Anne

jamen selvfølgelig må du da komme og se dem :)

englefugl

Stort tillykke med dit første kuld!   :D og hvor er de fine!  <3

Sølvsten


katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

lille_jill

Tillykke med dem og jeres nye status som bedsteforældre :)

Det er næsten for fristende, så holder mig nok ude af de næste hvalpetråde med dem.

NemoToft

Endnu engang tillykke med hele banden  <3 De må absolut have ligget i lag da vi scannede Meep  :D He he.
Resten af teamet på Aalborg Dyrehospital har grinet meget, når jeg fortæller hvor "gode" vi var til at komme med et bud på antallet af forstre. Mega grineren.
Jeg er glad for at det er gået så godt med Meep's fødsel.
Så må jeg snart komme og "kigge" jeres noget store familie forøgelse.
Knus Dolly.

Anne

jill: jeg synes da bestemt du skal kigge alle hvalpetrådene :P Og ellers er der daglige billeder på www.flyingferrets.dk

Dolly: du er altid velkommen, og du ved jo godt at den der scannede forkert automatisk ryger på hvalpeliste :P