Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

JJ's hvalpe 3 uger

Startet af Minority ferrets, 2. Maj 2012, kl. 14:30

Minority ferrets

Så blev JJ's små pølser 3 uger i dag. Alle har det godt og nyder livet med skrig og skrål  :fnis:

I får lige et billede af dem hver og ellers kan i gå på Minority Ferrets facebook profil for flere billeder :)
Alle hvalpe er afsat <3

Pansy Parkinson - tidligere kendt som Luna - skal bo ved Maja - 82 gram


Draco Malfoy skal bo ved Katrine - Zopad - 107 gram


Fred og George Weasley skal bo ved Erik og Lisa
Fred - 112 gram:


George - 110 gram:


Narcissa Rosier Malfoy Black skal bo ved Mia - 104 gram


Nymphadora Tonks skal bo ved Emma - 96 gram


Oliver Wood skal bo ved Nanna - 94 gram


Harry Potter skal bo ved Leanne - 82 gram


Og sidst, men ikke mindst Remus Lupin som skal blive her ved os - 105 gram


Pansy Parkinson og Oliver Wood er i pleje ved Erika - Amazing Ferret, da JJ ikke havde nok mælk til dem <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

katja74

Hvor er de SKØNNE.... og super fede navne  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Cille


Minority ferrets

Tak Katja og Hanne :) de er bare super herlige og jeg har ikke lyst til at skille mig af med nogen af dem hehe, men det hjælper mig meget at de kommer i gode hjem <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Zopad

Er godt nok oss glad for jeg lige fik taget mig sammen og sagt ja til ham for nøj hvor er han da smækker :D  <3
Apollo & Draco <3

englefugl

Hvor er de søde  :) <3 Og er vild med Harry Potter-temaet ;)

Shamua

Fine valpe <3 .. Elsker navne temaet. Rigtig fedt! :)

Vh. Marianne

Minority ferrets

Tak :D

Jeg har lige haft besøg af en af hvalpekøberne i dag og nøj hun var sød :D Det er bare fedt at vide at man har fundet et godt hjem til en af sine små ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahh de er bare skønne! tror snart ikke jeg tør kigge hvalpebilleder af dem mere! De bliver simpelthen for lækre!


Minority ferrets

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  3. Maj 2012, kl. 15:49
Ahh de er bare skønne! tror snart ikke jeg tør kigge hvalpebilleder af dem mere! De bliver simpelthen for lækre!

Ja giv dem en uge til halvanden og så er der nok også små øjne ^^ så er det virkelig svært at lade være med at smelte ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AlisVolatPropiis

De er godt nok lækre..jeg har en syndig lille fascination af Silvere... :P Og i har da i hvert fald et par kandidater til nogle klasse vindere der :)
Dejligt de har fået gode hjem, det er sgu en vigtig ting som avler.

:)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Minority ferrets Dato  3. Maj 2012, kl. 16:10
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  3. Maj 2012, kl. 15:49
Ahh de er bare skønne! tror snart ikke jeg tør kigge hvalpebilleder af dem mere! De bliver simpelthen for lækre!

Ja giv dem en uge til halvanden og så er der nok også små øjne ^^ så er det virkelig svært at lade være med at smelte ;)

Tak for advarslen ;O) Hehe så må jeg hellere stoppe med at kigge billeder! Jeg sys allerede de smelter en fuldstændig! Hun er godt nok kær hende med "knoppen" som Mia skal ha!

Minority ferrets

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  3. Maj 2012, kl. 16:13
Citat fra: Minority ferrets Dato  3. Maj 2012, kl. 16:10
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  3. Maj 2012, kl. 15:49
Ahh de er bare skønne! tror snart ikke jeg tør kigge hvalpebilleder af dem mere! De bliver simpelthen for lækre!

Ja giv dem en uge til halvanden og så er der nok også små øjne ^^ så er det virkelig svært at lade være med at smelte ;)

Tak for advarslen ;O) Hehe så må jeg hellere stoppe med at kigge billeder! Jeg sys allerede de smelter en fuldstændig! Hun er godt nok kær hende med "knoppen" som Mia skal ha!

Ja hun er bare sød :P

Tak Trine :) Ja det er super vigtigt, men jeg har også haft så mange henvendelser af jeg har kunnet vælge og vrage godt og grundigt ;) Den sidste dreng var der 4 der henvendte sig på på en dag :) så det er jo herligt at jeg har en god fornemmelse af køberne :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html