Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navi's hvalpe fem uger

Startet af FerretParadise, 13. Maj 2012, kl. 23:44

mette11

Mette - du har sgu rygrad som en regnorm mht. ildere  :P :P :P

CMS

De er bare så super søde og smukke <3

Hyper siger "båt båt" til sin kommende brormand! 
Mange hilsner Christina

Eliza

Dejlige basser og godt tråden er "sikker" nu at kigge i ;)

Mette hvorfor vidste jeg bare du ville ende op med ham  :lol: :lol: Jeg har sagt det til ronnie for flere uger siden og da du annoncerede du skulle have hvalp, troede jeg faktisk det var ham og ikke hyper  :lol: :fnis: men de får en dejligt hjem hos deres nye madmor ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 15. Maj 2012, kl. 13:19
Dejlige basser og godt tråden er "sikker" nu at kigge i ;)

Mette hvorfor vidste jeg bare du ville ende op med ham  :lol: :lol: Jeg har sagt det til ronnie for flere uger siden og da du annoncerede du skulle have hvalp, troede jeg faktisk det var ham og ikke hyper  :lol: :fnis: men de får en dejligt hjem hos deres nye madmor ;)

Øhhh.... *rødmer* Altså det var jo heller ikke meningen. Men skæbnen og Sky ville det anderledes :fnis: Han kommer til at få et hjem med sjove/skøre ildervenner og ligeså sjove/skøre madmennesker :lol: Tak for de søde ord <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

I går fik hvalpene deres aktivitetstæppe som jeg havde købt til dem på vif.
Jeg må sige, at jeg blev noget overrasket over hvor mobile og smarte de var. High Hopes klatrede op på ryggen af en af sine brødre, for at forsøge at bide sommerfuglen ned fra stængerne. Meget kløgtig pige må jeg sige.  :lol:







Ann Hillerslev.

lussingen

De er simpelthen så langt fremme i skoene disse søde små <3
Jeg håber dog ikke de er FOR langt fremme i skoene, for så er der da konkurrence herhjemme om hvem der mest smart i en fart :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

#21
Citat fra: lussingen Dato 16. Maj 2012, kl. 12:16
De er simpelthen så langt fremme i skoene disse søde små <3
Jeg håber dog ikke de er FOR langt fremme i skoene, for så er der da konkurrence herhjemme om hvem der mest smart i en fart :S
Jeg kan sige, at Bluey er mega sød og meget kærlig. En rigtig stille og sød dreng.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 16. Maj 2012, kl. 12:49
Citat fra: lussingen Dato 16. Maj 2012, kl. 12:16
De er simpelthen så langt fremme i skoene disse søde små <3
Jeg håber dog ikke de er FOR langt fremme i skoene, for så er der da konkurrence herhjemme om hvem der mest smart i en fart :S
Jeg kan sige, at Bluey er mega sød og meget kærlig. En rigtig stille og sød dreng.  <3

Dejligt med en dreng, der ikke har ligeså meget krudt i røven som Jackson :lol: Bluey er helt fantastisk og super sød <3 Jeg glæder mig sådan til at se ham på søndag <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Så har hvalpene været ude og lege på gulvet for første gang, det var bare super sjovt og hyggeligt.
De endte alle oppe på skødet af mig, hvor de faldt i søvn, og jeg fik krampe i benene til sidst. Men hva gør man ikke, når det er skide hyggeligt...
Jeg fik kun taget billeder af et par af hvalpene denne gang.

Bluey:






High Hopes:


Fallen Angel:






High Hopes og Burning Delusions:

De skal bo sammen når de flytter hjemmefra.  <3

High Hopes:

Ann Hillerslev.

lussingen

Hvor er de skønne <3 Bluey har godt nok et skønt ansigt <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.