Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Javas hvalpe 4 uger

Startet af CMS, 15. Maj 2012, kl. 18:00

CMS

I går (undskyld forsinkelsen) blev de små guldklumper 4 uger! Jeg kan slet ikke forstå, det går så stærkt, og især den sidste uge er der virkelig sket noget. De er blevet meget mere mobile, og man kan næsten se udviklingen fra dag til dag. Jeg er begyndt to gange dagligt at give dem modermælkserstatning med hk. kød, hvilket de glædeligt mæsker i sig. De hopper nu også ud fra reden, når de skal på bakken, så jeg har stillet to bakker lige udenfor reden, som de faktisk bruger stort set hver gang (nok med mere held end forstand :P )

Der er fortsat både et par drenge og et par piger, der mangler kommende madforældre   ;)


Blå pige - 137 g.


Grøn pige - 146 g.


Hyper - 118 g.


Ufarvet pige - 155 g.


Blå dreng - 173 g.


Grøn dreng - 172 g.


Grøn dreng 2 - 168 g.


Rød dreng - 168 g.


Sort dreng - 175 g.


Ufarvet dreng - 174 g.
Mange hilsner Christina

FerretParadise

De er virkelig nogle super lækre hvalpe.  <3
Ann Hillerslev.

Eliza

De er virkelig dejlige Christina :) elsker de altid ser lidt lyserøde ud pga baggrunden  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Overload af cuteness!!! Det er ikke FAIR at ligge billeder ind Christina.. Det vil jeg gerne frabede mig... *G* Du frister svage sjæle... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Hold da op hvor bliver de store og fine :)

Kys kys til lille Hyper <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Citat fra: Barky Dato 15. Maj 2012, kl. 18:11
Overload af cuteness!!! Det er ikke FAIR at ligge billeder ind Christina.. Det vil jeg gerne frabede mig... *G* Du frister svage sjæle... :P

Så glæææææder jeg mig da til at vise dig dem irl på lørdag :P :P
Mange hilsner Christina

Shamua

Nu er de virkelig blevet kære jeg bliver helt svag når jeg ser de her billeder  :fnis:

Marianne: Toke se lige de her  :love:
Toke: ... Ja - og vender sig om ....  >:|

Men de ser dejlige ud! Glæder mig til at se deres navne! :D

Vh. Marianne

Lena og Peter

 De er ved at få øjne..  <3

De bliver bare så dejlige når de begynder at åbne deres øjne..  :)

Barky

Citat fra: CMS Dato 15. Maj 2012, kl. 18:15
Citat fra: Barky Dato 15. Maj 2012, kl. 18:11
Overload af cuteness!!! Det er ikke FAIR at ligge billeder ind Christina.. Det vil jeg gerne frabede mig... *G* Du frister svage sjæle... :P

Så glæææææder jeg mig da til at vise dig dem irl på lørdag :P :P

Damn you!! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

#9
De er simpelthen så smukke allerede, man falder da helt i svime over dem <3

Julia: Vi må stå sammen på lørdag og hvis det går helt galt så nægte at se hvalpene :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

englefugl

ej hvor er de bare super nusser!  <3 Skønne, skønne hvalpe  :dans: