Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Medusas 10linger 6uger

Startet af Cille, 17. Maj 2012, kl. 21:50

Cille

Nu de så blevet 6uger, dvs det bliver de først imorgen,men der har jeg ikke tid til at lave billede tråden.
Der skal hentes masser af foder til dem :D
Pige 6 er jo så hos Erika, da hun jo selv har tæve med hvalpe på ca samme alder, og Medusa er ved at være lidt træt af de små.
Alle er solgt/reserveret (medmindre nogen hopper fra)

Kunne se Kiki skrev hun skulle hedde Malou, så det skrev jeg på billedet idag

















Lena og Peter

De små røvhuller..

Hvor er jeg glad for at jeg nok kommer til at følge et par stykker af dem tæt, for der er altså dejlige..  :love:

Pernille

Hov hov Peter :j Moderer dit sprog  :lol:
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

kiki

De er bare så lækre!! :) og hvor er der sket meget på en uge!! Vi kommer snart og drikker kaffe og leger igen, det var da et kæmpe hit sidst :) tak for kigget :)

Cille

Han har mødt dem,det derfor...og han var slem og var ved at øve dem i at bide :fnis:

Det er da bare iorden kiki...det var så hyggeligt, og så kan Klamydia jo igen drille jer :lol:

Lena og Peter

Citat fra: Cille Dato 17. Maj 2012, kl. 22:46
Han har mødt dem,det derfor...og han var slem og var ved at øve dem i at bide :fnis:

Det er da bare iorden kiki...det var så hyggeligt, og så kan Klamydia jo igen drille jer :lol:

Ja, jeg har mødt dem... Og de er rigtig dejlige..  :love: .. Man bliver altså hurtigt rigtig glade for de små...  :fnis:

Zopad

Puha kan godt se jeg bliver nød til a tage turen til Jylland engang for det ville da klart være turen værd for sådan nogle lækre nogen  :love:

Er totalt misundelig  ;)
Apollo & Draco <3

Cille

#7
Ja der er da lagt plan for Twister ;)
Han skal være kærester med Mimose næste år...så det bliver nogen lækre pasteller hvis alt går vel....der er jo laaaang tid til

Zopad

Citat fra: Cille Dato 18. Maj 2012, kl. 00:33
Ja der er da lagt plan for Twister ;)
Han skal være kærester med Mimose næste år...så det bliver nogen lækre pasteller hvis alt går vel....der er jo laaaang tid til

Puha ja hvis alt går godt med lille draco og apollo så kunne det da godt være jeg kunne fristes til næste år ;)
Apollo & Draco <3

Noller

Hvor er de bare kære hjertet smelter helt jeg er fortabt :-) glæder mig til at hente lille pigen og Noller glæder sig til en lillesøster :-)

Shamua

Det er bare et super lækkert kuld det her <3 mums! ... Og den der plan med Twister og Mimose skal du gemme langt væk fra mig  :-$

Vh. Marianne

CMS

De bliver virkelig store.. Synes Malou ser rigtig kær ud!
Mange hilsner Christina

Anne

Sikke store de bliver :)
Myah ser godt nok fin ud og jeg er helt vild med navnet.