Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ramses III, Isis og Hatshepsut 4 uger

Startet af Lena og Peter, 19. Maj 2012, kl. 23:04

Lena og Peter

 :) så nået jeg alligevel at lave deres 4 ugertråd..  :)

Først et billede af Deres smukke mor, Prinsesse Polly Pocket af Ilderbanden










A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahhh 3 mega lækre guldklumper!!
Det er virkelig fine :love:

Anne


Zopad

Apollo & Draco <3

Cille

De er rigtig fine og nu er der nok snart øjne :D

lille_jill


Lena og Peter

#6
Mange tak skal I have... Vi er selv rigtig glade for de små.. <3 Som vi håber snart vil kunne se verden og give Polly flere problemer med at styre dem, end hun allerede har..  :lol:

Jill: Jeg kan også godt lide dig...  :P

Shamua

Uhh, hvor er de blevet store og fine <3

Vh. Marianne

englefugl


Lena og Peter

Mange tak skal I have... Nu er de ved at være sjove. Der er dejligt gang i dem og de er nu kommet ned i stuen til os..  :)

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Måtte lige ind og se jeres hvalpe engang. Og hvor er de dog bare blevet store og fine Peter :)
Og lur mig om ikke jeg kan se en lille choko dreng imellem :dans: Hvor er det altså bare skønt for jer :) Så kunne ham Ramses jo alligevel godt.

Lena og Peter

Tror så "bare" han bliver mørk pastel... Men dejlig det er de..  <3

Og så lige et lille hygge billede..  :love:


Zopad

Kunne godt blive forelsket i isis  ;)

Og hvor er det et sødt hyggebilled .. Meget kært med mor og datter der ligger ens ..  :love:
Apollo & Draco <3

Amazing Ferret

#14
Smukke vapser  <3 Men desværre er de ikke chokoer, men mørke pasteller men de er helt sikkert lige så smukke  <3 <3