Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Navi's hvalpe seks uger

Startet af FerretParadise, 20. Maj 2012, kl. 10:51

FerretParadise

Så er de små blevet seks uger, og jeg synes de vokser ret godt, selvom de ikke er sammen med Navi.
Disse billeder er godt nok taget igår, men det betyder jo ikke så meget, jeg havde nemlig muligheden for at tage billederne udenfor, og den benyttede jeg mig så af.


Fallen Angel of FerretParadise  <3
334 gram.


Flaming High Hopes of FerretParadise
362 gram.


Doctor Lucifer of FerretParadise
428 gram.


Crazy Scream in the Air of FerretParadise
382 gram.


Crying Blue Sky of FerretParadise
392 gram.


Lunatic Dream of FerretParadise
468 gram.


Sorrows Empty Spaces of FerretParadise
378 gram.


Burning Delusions of FerretParadise
460 gram.
Ann Hillerslev.

lussingen

Hold da op det er nogle flotte billeder!! Og nogle super smukke motiver <3 Savle savle :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Super flotte billeder af smukke hvalpe :love: glæder mig til at se et par stykker af dem en dag :)

Vh. Marianne

Nanna

Så dejlige billeder, og som altid smukke hvalpe! Og jeg skal se dem senere, wuuuuu! :D  :dans:
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

FerretParadise

Citat fra: Nanna Dato 20. Maj 2012, kl. 11:18
Så dejlige billeder, og som altid smukke hvalpe! Og jeg skal se dem senere, wuuuuu! :D  :dans:
Ja jeg glæder mig meget til at hilse på dig senere.  :)
Så kan du jo nusse på nogle af dem, ihvertfald Angel og Lucifer, for de får ikke gæster.
Ann Hillerslev.

Anne


Nanna

Citat fra: FerretParadise Dato 20. Maj 2012, kl. 11:26
Citat fra: Nanna Dato 20. Maj 2012, kl. 11:18
Så dejlige billeder, og som altid smukke hvalpe! Og jeg skal se dem senere, wuuuuu! :D  :dans:
Ja jeg glæder mig meget til at hilse på dig senere.  :)
Så kan du jo nusse på nogle af dem, ihvertfald Angel og Lucifer, for de får ikke gæster.

I lige måde! :)
Bare rolig, jeg skal nok sørge for de ikke føler sig ensomme :D De skal nok blive nusset fra start til slut.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Cille

Rigtig gode billeder af nogen fine hvapser :)

Lena og Peter

De er nogle rigtig chametrolde. Det var rigtigt hyggeligt at hilse på dem i går.. :)

englefugl

ej hvor er de altså bare kære! "cuteness-overload!"  <3

Amazing Ferret

Der er altså et eller andet specielt over Fallen Angel  <3 <3

FerretParadise

Citat fra: Amazing Ferret Dato 20. Maj 2012, kl. 21:54
Der er altså et eller andet specielt over Fallen Angel  <3 <3
Tusind tak Erika, jeg synes også hun er helt herlig.  <3

Og tak alle sammen fordi I synes om mine billeder af de små.
De var bare så søde og dygtige, det var første gang de var med mig, så de fik prøvet at køre i bil, være i et fremmet hjem og prøvet at være udenfor. Dygtige børner.  <3

Så sad jeg lige her med min morgenkaffe og kom i tanke om, at de snart skal flytte hjemmefra, det er jo helt vildt som tiden går hurtigt. I næste uge skal de chippes osv, puha de bliver hurtigt store.
Ann Hillerslev.

CMS

De er skide søde, og ja - jeg har jo nok et særligt bånd til disse hvalpe <3 Smukke billeder! Jeg har jo min yndling, som jeg virkelig har tabt mit hjerte til! Mine hvalpe glæder sig til hvalpeleg snart :P 10 hvide banditter og 8 mørke! Sikke en fest :P
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Citat fra: CMS Dato 21. Maj 2012, kl. 09:57
De er skide søde, og ja - jeg har jo nok et særligt bånd til disse hvalpe <3 Smukke billeder! Jeg har jo min yndling, som jeg virkelig har tabt mit hjerte til! Mine hvalpe glæder sig til hvalpeleg snart :P 10 hvide banditter og 8 mørke! Sikke en fest :P
Ja du var jo med da de blev født.  :)
Jeg tror også at din yndling har et godt øje til dig.
Du siger bare til når dine hvalpe er klar til lidt leg, mine er bestemt klar.  :)
Ann Hillerslev.