Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Javas hvalpe 5 uger

Startet af CMS, 22. Maj 2012, kl. 17:45

sitrus

Herregud! Så nydelige!

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 22. Maj 2012, kl. 22:23
Mums, fine fine binoer. Jeg kunne godt vælge et par stykker ud som kunne bo hos mig <3 :fnis:

Også mig! Godt jeg ikke har råd ! For hold nu hvor er de bare dejlige! Smelter fuldstændigt når jeg ser binoer

CMS

Citat fra: Shamua Dato 22. Maj 2012, kl. 22:23
Mums, fine fine binoer. Jeg kunne godt vælge et par stykker ud som kunne bo hos mig <3 :fnis:


Du siger bare til :P ;)
Mange hilsner Christina

Eliza

Christina du har ødelagt mig, for plejer ikke at være vild med albinoer, men de her er altså virkelig skønne <3  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

De er bare så smukke! -og store! og helt igennem vidunderlige....billederne kan slet slet slet ikke måle sig med sådan en skøn lille hvid bold i skødet, der både vil lege, kæle og sove på samme tid <3 Jeg elsker det her kuld! og Grøn Dreng..du er og bliver den bedste!! :P

Anne

Jeg plejer at være vild med albinoer og jeg er også vild med dem her :D Så christina har ikke ødelagt mig, men hun er alligevel lidt dum fordi jeg ikke skal have sådan en.

Stephanie

Citat fra: Eliza Dato 24. Maj 2012, kl. 10:12
Christina du har ødelagt mig, for plejer ikke at være vild med albinoer, men de her er altså virkelig skønne <3  :)

Hvis du synes de er skønne på billeder, så skulle du bare opleve dem i virkeligheden. De er bare overskønne!!!

De er så rolige og milde af sind. Men er alligevel også legesyge og elsker en god kildetur på maven  :lol:

Jeg er ikke i tvivl om at forældrenes milde sind har meget at gøre med det, men også Christinas mange timer dagligt i kontakt med hvalpene er årsagen til det. De er uden tvivl de roligste og mest håndvante ildere jeg har oplevet. Og ilderbakken er de også allerede rigtig gode til :)

CMS

1.000 tak for de virkelig flotte ord, Steph <3 De betyder rigtig meget..

Elisabeth, du er meget mere end velkommen til at komme hjem og hilse på dem, hvis du har lyst? Jeg går hjemme med hvalpene pt., og det kunne være rigtig hyggeligt, hvis du kunne få det til at passe :)
Mange hilsner Christina