Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Milkyways poker kuld 5 uger

Startet af Shamua, 13. Juni 2012, kl. 21:51

Shamua

Så går det stærk og de fik langt om længe øjne, næsten! Jeg synes allerede nu de var umulige at tage billeder af og til sidst måtte jeg bare erkende at det ikke blev så godt som jeg ønskede det :P

Tøsen først, Milkyways Four of a Kind Mink - 161g 


Og så alle drengene..
Milkyways Bad Beat Sylvester - 228g


Milkyways Maniac Duke - 153g


Milkyways Royal Flush - 221 g


Milkyways Aces Up Bohemian Rhapsody - 190g

Som ikke gider at se verden endnu :P  :X

Og så "lidt" fællesbilleder...
Her Royal der kigger frem med åben mund og Mink i baggrunden.


Duke ude til højre og Bohemian til venstre..


.. overvejer om man kan klatre på tæppet?  >:|




Duke øverts ved siden af Sylvester, Royal neders og Bohemian ude til venstre med ryggen til. Mink oven på Royal :P


.. og så et enkelt billede der ikke er overbelyst, så man egentlig kan se deres rigtige farver :P .. Mink i front!




Glæder mig bestemt ikke til næste uge hvor der sikkert er 100 gange mere liv i dem :P

Vh. Marianne

FerretParadise

De er bare skide flotte, og så er jeg vild med kortene på billederne.  :)
Ann Hillerslev.

katjap

Nøj hvor er de bare dejlige  <3

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 13. Juni 2012, kl. 21:56
De er bare skide flotte, og så er jeg vild med kortene på billederne.  :)
Tak, synes lige det passede til :P

Tak Katja, nu hvor de har øjne er de meeeget sjovere end tidligere :D

Vh. Marianne

Anne

skide fedt at du har lagt kortene efter det de hedder :) Smukke og dejlige hvalpe!

PiaLyng

Jeg er helt vildt forelsket i Royal :love:

Amazing Ferret

Super gode billeder  :D og ja hvalpene er super lækre  <3

Shamua

Citat fra: Anne Dato 13. Juni 2012, kl. 22:26
skide fedt at du har lagt kortene efter det de hedder :) Smukke og dejlige hvalpe!
Jeg prøvede .. Men Bad Beat ødelagde min opstilling af kort.. Så gav jeg op for 1 hvalp og 9 kort duer ikke :P

Pia, det er egentlig meget heldigt :D

Tak Erika :)

Vh. Marianne

Cille

De er så fine nu...og det bliver ikke sjovt for mine pasteller at skulle op imod dem  :P :D

Shamua

#9
Citat fra: Cille Dato 13. Juni 2012, kl. 23:36
De er så fine nu...og det bliver ikke sjovt for mine pasteller at skulle op imod dem  :P :D
Hold da op, dine er mindst lige så fine!!! Men det skal nok blive sjovt! .. Tror dog nogle af de her er for mørke til mange dommeres smag, når der står pastel på skemaet ;)

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Sikke dog tiden går, hvor er de blevet store... og smukke :ja: Men jeg vil give dig ret i at 5 uger gamle hvalpe er svære at tage billeder af. Men vendt du bare, de næste par uger vil kun blive værre og værre ;) Der er det stort set umuligt at få ordenlige billeder uden brug af olie eller andet lokke - til - at - stå - stille - middel :fnis: Men jeg syndes nu du har klaret det meget godt. Det er nogle søde og fine billeder af nogle utrolig kønne hvalpe  :love:

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 14. Juni 2012, kl. 06:23
Sikke dog tiden går, hvor er de blevet store... og smukke :ja: Men jeg vil give dig ret i at 5 uger gamle hvalpe er svære at tage billeder af. Men vendt du bare, de næste par uger vil kun blive værre og værre ;) Der er det stort set umuligt at få ordenlige billeder uden brug af olie eller andet lokke - til - at - stå - stille - middel :fnis: Men jeg syndes nu du har klaret det meget godt. Det er nogle søde og fine billeder af nogle utrolig kønne hvalpe  :love:
Mange tak Maria :)
Jeg har en udspekuleret plan til næste uges billeder i håb om at de så vil stå stille :P ... (udendørsbilleder).. så krydser bare fingre for godt vejr :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 13. Juni 2012, kl. 23:38
Citat fra: Cille Dato 13. Juni 2012, kl. 23:36
De er så fine nu...og det bliver ikke sjovt for mine pasteller at skulle op imod dem  :P :D
Hold da op, dine er mindst lige så fine!!! Men det skal nok blive sjovt! .. Tror dog nogle af de her er for mørke til mange dommeres smag, når der står pastel på skemaet ;)
Jamen nogen af dem er jo bare mørke pasteller, så det kan jeg ikke se problemet i. Jeg kan faktisk bedst li mørke pateller, i forhold til de helt lyse. Men det er jo en smagssag.
Ann Hillerslev.

Minority ferrets

De er super fine :)

Det kommer jo helt an på dommerens personlige mening, for William er jo nærmest standard når du ser ham bagfra, så mørk er han og han fik da en 3. plads til DIU :) og han havde også bidt dommerne :P haha
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

englefugl

For syv sytten da så åben da de øjne Bohemian!! Hvordan kan du gøre det imod mig??! :D  <3