Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Milkyways poker kuld 5 uger

Startet af Shamua, 13. Juni 2012, kl. 21:51

AlisVolatPropiis

Smukke smukke smukke! Mørke pasteller <3 -og Mene har da vundet bedste Pastel såeh ret mange dommere foretrækker dem mørke :) -så skal de bare ikke gå over i noget sært som hun er :P

katja74

Citat fra: Shamua Dato 13. Juni 2012, kl. 22:35
Citat fra: Anne Dato 13. Juni 2012, kl. 22:26
skide fedt at du har lagt kortene efter det de hedder :) Smukke og dejlige hvalpe!
Jeg prøvede .. Men Bad Beat ødelagde min opstilling af kort.. Så gav jeg op for 1 hvalp og 9 kort duer ikke :P


Sådan.... Goooo dreng :-P 

Han er sq da top lækker  <3
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dark Crystal Ferret

#17
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 14. Juni 2012, kl. 10:30
Smukke smukke smukke! Mørke pasteller <3 -og Mene har da vundet bedste Pastel såeh ret mange dommere foretrækker dem mørke :) -så skal de bare ikke gå over i noget sært som hun er :P

Ja og hendes bror vandt jo også 1 plads i pastel klassen engang ;) , selvom der ikke er meget pastel i ham <3 Så jeg tror også det er en smags sag fra dommernes side. Der er virkelig forskel på hvad de bedst kan lide de kære dommere :fnis:


lussingen

Hvor er de bare fine Marianne <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

#19
Jo jo, men selvom en ilder får meget træk i farven, kan de jo stadig godt vinde en klasse hvis alt andet er i top :) .. såvel som en ilder med brækket hale kan vinde, hvis den ikke får træk for andet :P

Jo jo, mørke pasteller kan da også godt vinde .. Jeg synes bare at ha snakket med nogle dommere om, at når der står pastel på skemaet, og de så får en mørk pastel ind, som i deres hoved ikke er en pastel, fordi i deres hjemland kaldes den farve noget andet, så kan de få træk for at være for mørk eller at have farve på snuderne, desværre.. Der er jo så også dem der siger at farven er pastel, bare mørkere.. og farvesammensætningerne i ilderen passer sammen så derfor får de så ikke træk :) ... Så kan man jo bare håbe at det er sådan nogle dommere mine hvalpe vil blive udsat for :P .. Men ja, det er en smagssag!

Jeg er til sådanne pasteller, så jeg er tilfreds :P Jeg håbede på mørk pastel og det kom der. Og så kom der også to almindelige pasteller og en mellemting som jeg er spændt på at se hvad ender ud med at være <3 Super dejligt! Jeg synes selv det er perfekt :D

Men tak for alle roserne :)

Vh. Marianne

PiaLyng

Tiden går får langsooooooooooomt :(....

Miliah


katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

CMS

Mange hilsner Christina