Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Yabba's hvalpe 8½ uge

Startet af Amazing Ferret, 12. August 2012, kl. 18:10

Amazing Ferret

Nu er det et par uger siden jeg har vist billeder af dem herinde

Hanne har i dag hjulpet mig med at få nogle bedre billeder af dem  :D Tak for hjælpen  <3
Og så fik de lov til at komme med ud i en af de fine løbegårde udenfor og nu er de helt døde alle 4  :fnis: :fnis:

Og så er jeg stadig i tvivl om 3 af dem er sorte eller mørke vildtfarvet  :S

Først er der Bazooka





Så er der Daiquiri - som er den flotteste i kuldet <3






Så er der Kahlua - som bliver hos mig  <3


'


Og til sidst Midori




Sølvsten


Amazing Ferret


Sølvsten


Lena og Peter

Jeg synes de er rigtig søde..  <3

FerretParadise

Hvor er de bare super dejlige.  :)
Ann Hillerslev.

Cille

Det var så sødt at de var gået helt kolde....og de er jo så smukke, og passede så fint sammen med halv brormand Portlee.
Men nu blev de jo så også lige kylet i det store hold hvor der er 12 :fnis:
Så det kan jo også hjælpe på at de blev så trætte, udover at de jo havde gravet :D

Amazing Ferret


Anne


Ferretale


englefugl


Minority ferrets

Sikke nogle søde små prutter :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Gud hvor ligner Kahlua dog bare Emily Rose på det første billede. Jeg har et billede af Emily da hun lige var flyttet hjem til os, hvor hun står på præcis sammen måde. Det var dog vildt :fnis: 
Syndes da bestemt også at Kahlua og Midori ser sorte ud. De er virkelig smukke Erika det må jeg sige :)

Miss-Bjerregaard

Gud hvor er de bare bedårende ! :) Helt solgt !
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Julie

De bliver bare smukkere og smukkere