Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

My Little Nightmare - 1 uge

Startet af lille_jill, 20. Marts 2013, kl. 17:05

lille_jill

Så blev de små dræbere en uge gamle :) Alle har det fortsat godt og tager flot på. Er ret imponeret på hvor mobile de er. Hver gang Amina kigger væk er der en som forsøger at undslippe. Det er især grøn pige som laver ballade og skriger højest, når de skal vejes.

Billederne er ret ringe, de er svære at styre de små  <3

Drengen på 34 gram:



Grøn pige på 34 gram:



Orange pige på 32 gram:



Sort pige på 31 gram:



Rød pige på 32 gram:



Gul pige på 33 gram:



Lilla pige på 31 gram:



Der er stadig 2 tæver som hverken er solgt eller reserveret, hvis nogen skulle blive fristet :)

Bedre billeder kommer på onsdag :D

Kiddo

åårrh er MEGA fristet :X :-$ :-$
men tror ikke det er en god ide, her har jeg mest Ebi i tankerne... :fnis: Hun er vores lille divapige ;)
Your problem is you think your problem is your problem

Cille

Hvor er de fine og det er så dejligt at se at det går så godt :D

Shamua

Dejligt at høre at de har det godt :)

Vh. Marianne

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne


MissCookie

Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Eliza

de er altså alt for søde og håber jeg må komme og nusse på dem selvom jeg IKKE skal have en ;) og i år mener jeg det faktisk  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Barky

Ihhhh... Hvor er de blevet store og fine Jill!! Jeg glæder mig til at se dem igen, forhåbentlig snart. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Volmer

Hvor er de bare skønne Jill  :D

lille_jill


lille_jill

Haha! Så har jeg fået min badeværelsesorden helt tilbage. Amina bliver forvist derud når hvalpene skal vejes. I dag fik hun både suppe og Chucky med derud. Vi skynder os imens at veje alle hvalpene og tjekke dem igennem. På vej ud til badeværelset tænker jeg godt, at der er utroligt stille derude. Da jeg åbner døren viser det sig, at begge kræ har lagt sig i en kurv og så ud til at hygge sig vældigt godt Men gad Amina retur til hvalpene?? Nææ nej, det var meget hyggeligere sammen med Chucky <3

Anne

Hvor er det dejligt du har fundet en god måde at tjekke dem på uden stress for Amina :D

Miliah

Det der med at holde sig fra hvalpetråde kan jeg godt opgive.. Jeg kan jo ik lade være! De er fiiiinee <3