Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

min hjemmeside

Startet af cibatuchsi, 18. November 2009, kl. 12:44

cibatuchsi

Ja ved min adresse står længere nede i indlægget LINK, men smider den lige her så den er til at finde
www.olsen-gullfoss.dk

jeg har i dag oprettet en blok hvor jeg vil  skrive når der er nyt på hjemmesiden eller nyt på hjemmefronten mht dyrerne osv. tilbud på køjer osv
jeg har gjort blokken lukket så det ikke er alle der kan komme derind. så hvis i er intresseret i at følge lidt med så send mig jeres navn og mailadresse og så tilmelder jeg er.

Bawa

Hvor er din side bare blevet flot!
Rigtig let at finde rundt på og sådan :)
*Tommel op*

Sølvsten

Virkelig pæn at kigge på!

cibatuchsi


ilderhjemmet

super side, letlæselig, forståelig og bare super  :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

tak gitte. og tak for hilsnen;)

NannaMB

Rigtig fin og overskuelig hjemmeside. :)

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

så er der blevet opdateret derinde under planlagte parringer.
dog mangler jeg lige at få lagt stamtavlerne ud, men mangler stadig lidt oplysninger på den ene af dem. men de burde kommer hurtigt...

NannaMB


cibatuchsi

Citat fra: cibatuchsi Dato 18. November 2009, kl. 12:44


jeg har i dag oprettet en blok hvor jeg vil  skrive når der er nyt på hjemmesiden eller nyt på hjemmefronten mht dyrerne osv. tilbud på køjer osv
jeg har gjort blokken lukket så det ikke er alle der kan komme derind. så hvis i er intresseret i at følge lidt med så send mig jeres navn og mailadresse og så tilmelder jeg er.

så er der nyt i bloggen. lidt tilbud osv