Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

PinkRoses Hjemmeside

Startet af pinkroses, 28. Januar 2010, kl. 17:28

pinkroses

Her er da lige vores hjemmeside  :dans:
Håber der er nogen der vil besøge den og smide en besked i gæstebogen  :P  :fnis:

Her kommer linket  :ja:

pinkroses.hobbysider.dk

AlisVolatPropiis

Sikke en fin hjemmeside :)

Jeg vil dog lige kommentere nogle ting.... :) man sætter ikke sit opdrætternavn på dyr man ikke selv har opdrættet.... :)


Og så er det meget smart at sætte stamtavlen på sine avlsdyr ind så folk kan se hvorvidt linien er noget de vil betale for eller ej :) ting som hvide aftegn, lynkræft, indavlsprocenten osv. er jo med til at bestemme prisen på en kommende hvalp :)

Ellers en sød side og tillykke med Brylluppet :D

pinkroses

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 28. Januar 2010, kl. 17:36
Sikke en fin hjemmeside :)

Jeg vil dog lige kommentere nogle ting.... :) man sætter ikke sit opdrætternavn på dyr man ikke selv har opdrættet.... :)


Og så er det meget smart at sætte stamtavlen på sine avlsdyr ind så folk kan se hvorvidt linien er noget de vil betale for eller ej :) ting som hvide aftegn, lynkræft, indavlsprocenten osv. er jo med til at bestemme prisen på en kommende hvalp :)

Ellers en sød side og tillykke med Brylluppet :D


Der er nogle enkelte ting der lige skal laves om :)
Men tak for det :)
Og det skal jeg selvfølgelig nok lige få sat ind, men den er slet slet ikk færdig endnu :)

Amazing Ferret

Fin side  :)

jeg tænkte på en ting!!! I har jo lige solgt en tæve fordi den bed - hvordan vil i kunne håndtere et kuld hvalpe der bider konstant?

pinkroses

Der vil ikke komme hvalpe før vi er 100 % sikker på at vi har tiden til dem, da vi ved at det er et hårdt arbejde :)
Ved godt der står at hun skal have hvalpe på en tidspunkt, men ikke før vi har overskud til det :)

Amazing Ferret

Hvad gør i så når jeres tæve går i løb snart?

Og du svarede ikke på mit spørgsmål

pinkroses

Vi valgte at sælge Diablo fordi hun bed ja, fordi vi ikke havde overskuddet til at træne bidetræning så intenst som hun kræver..
Vi har ikke overskuddet nu...
Men engang skal overskuddet nok komme, når vi engang får lidt mere tid end vi har nu..
Og når hun kommer i løbetid regner vi med at hun skal parres med en V-Hob..

Line

Hvor mange gange vil i bruge v-hob? Hvis hun går i løb tidligt og bliver parret med v-hob kan hun jo hænde at gå i løb igen senere på året....

pinkroses

Altså..
Vi vil bruge V-Hob når vi finder det nødvendigt...

Katrine

Der står jo på hjemmesiden at de skal have hvalpe næste gang hun går i løb

Citat: Speedy skal have hvalpe med Lucifer,
men vi skal vente på at hun kommer i løbetid. Citat slut
Ildere: Loppen & Bamse

Line

Mange tak for citatet Katrine, men det jeg blev forvirret over var at længere oppe i denne tråd står der at Speedy skal parres med v-hob. Så kommer der jo ikke hvalpe næste gang tæven er i løb, og så synes jeg at nogle sætninger måske skulle omformuleres, da der ellers opstår misforståelser. :)

pinkroses

Det var meningen at hun skulle have haft hvalpe, men vi trækker os ved denne løbetid, da vi jo som sagt ikke har overskuddet til det...
Så medmindre der bliver lavet noget om til den tid så skal hun parres med V-Hob..

Katrine

Citat fra: Line Dato 28. Januar 2010, kl. 21:41
Mange tak for citatet Katrine, men det jeg blev forvirret over var at længere oppe i denne tråd står der at Speedy skal parres med v-hob. Så kommer der jo ikke hvalpe næste gang tæven er i løb, og så synes jeg at nogle sætninger måske skulle omformuleres, da der ellers opstår misforståelser. :)

Det var nu heller ikke til dine indlæg, men til pinkroses, når hun siger at hun ikke vil have hvalpe, men der står det modsatte på hendes hjemmeside :)
Ildere: Loppen & Bamse

Katrine

Citat fra: pinkroses Dato 28. Januar 2010, kl. 21:52
Det var meningen at hun skulle have haft hvalpe, men vi trækker os ved denne løbetid, da vi jo som sagt ikke har overskuddet til det...
Så medmindre der bliver lavet noget om til den tid så skal hun parres med V-Hob..

Okay :)
Ildere: Loppen & Bamse

pinkroses

Vi har lavet en ny side Www.bricksite.com/PinkrosesFerrets..
Den der står øverst er vores hundeside :)
Sorry det bøvl, men er ved at redigere helt vildt i vores hjemmesider :)