Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Loke er lidt sløj...

Startet af lussingen, 28. Juli 2010, kl. 20:24

KariN

Krydser alt hvad jeg har for ham, håber at Allison kan sige noget mere om hvad det er
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

KariN: Tak skal du have. Jeg håber også hun finder ud af hvad der er galt, så han kan blive behandlet for det. Det er forfærdeligt at se sin ilder være helt anderledes end han plejer :(
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Ja det er slet ikke rart, man føler sig bare så hjælpeløs, man vil så gerne hjælpe dem igennem deres ubehag, men man aner ikke hvordan..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Så er vi kommet tilbage fra dyrlægen. Alison mener det er en betændelsestilstand Loke har i sine tarme, så han er sat på penicillin i de næste 7 dage, samt han skal have pro-kolin og ducksoup i dagene fremover. Nu håber jeg bare at det snart virker, så han kan blive sig selv igen.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Åh stakkels Loke mand.
Jeg håber, at han hurtigt bliver frisk igen.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Juli 2010, kl. 17:39
Åh stakkels Loke mand.
Jeg håber, at han hurtigt bliver frisk igen.


Det håber jeg også. Nu har jeg lige lavet lidt mad til ham, og så skal ham og jeg sidde sammen med dynen og hygge og spise lækker mad. Så kan han ligge og sove lidt hos mig bagefter, han er temmelig træt ovenpå turen til dr. dyr. Det er hårdt at blive pillet, rodet og raget på...
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Hej Mette.

Trist at høre han ikk har fået det bedre :( Men hvis han har en infektion burde han reagere i løbet af de næste 24timer, eller hurtigere. Krydser fingre for at han snart er i bedring, den lille tot.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Katrine: ja, jeg havde også håbet at det var gået lidt hurtigere. Nu har han fået mad, jeg måtte tvinge det i ham. Godbidder vil han dog gerne have, så det er da altid noget. Lige nu går han og tøffer lidt rundt.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Ja, når man er syg, gælder alt mad, også godbidder :) Fik han ikke også en injektion med antibiotika? -det virker nemlig rigtig hurtigt, og så med synulox-kur bagefter. Hvad sagde Alison omkring hans væsketilstand?

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Citat fra: Mustela Dato 29. Juli 2010, kl. 20:37
Ja, når man er syg, gælder alt mad, også godbidder :) Fik han ikke også en injektion med antibiotika? -det virker nemlig rigtig hurtigt, og så med synulox-kur bagefter. Hvad sagde Alison omkring hans væsketilstand?

Jo, han fik nemlig en injektion med antibiotika. Alison sagde, at han ikke var dehydreret. Han drikker også fortsat fint herhjemme. Det er kun maden han ikke rigtig gider. Men det har også været en lang og udmattende dag for ham. Det er nok heller ikke nemmere for ham, når hans madmor hele tiden lige skal checke det ene eller det andet, eller give ekstra mad... Smiler.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Nej, du er da sikkert røv irriterende, syns han  :)

Godt han ikk mangler væske, og selv drikker fint..

Nu ved jeg ikke om du bruger barf, tørkost, eller begge dele? Men jeg plejer at kunne få Mustela til at spise lidt, ved at håndfodre hende, gerne med noget af det tørkost jeg ikke bruger så tit. Ellers får hun bare alt det kun gerne vil have. Især ducksoup, A/D eller recovery. Men han burde snart vise bedring, og det krydser jeg også fingre for han gør  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Citat fra: Mustela Dato 29. Juli 2010, kl. 20:45
Nej, du er da sikkert røv irriterende, syns han  :)

Godt han ikk mangler væske, og selv drikker fint..

Nu ved jeg ikke om du bruger barf, tørkost, eller begge dele? Men jeg plejer at kunne få Mustela til at spise lidt, ved at håndfodre hende, gerne med noget af det tørkost jeg ikke bruger så tit. Ellers får hun bare alt det kun gerne vil have. Især ducksoup, A/D eller recovery. Men han burde snart vise bedring, og det krydser jeg også fingre for han gør  ;)

Loke har ikke set fidusen med barf og nægter pure. Han får 4 forskellige slags tørkost, samt ziwipeak. Han får også noget A/D samt ducksoup. Alison sagde også, at han meget gerne skulle begynde at spise selv i morgen, så det krydser jeg fingre for.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Nej, det barf smager også grimt, mener nogle af mine  :fnis:

Men giv lige en prej omkring hans tilstand i morgen, som forhåbentlig er helt i top igen :)

SPIS så LOKE.................

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Citat fra: Mustela Dato 29. Juli 2010, kl. 20:54
Nej, det barf smager også grimt, mener nogle af mine  :fnis:

Men giv lige en prej omkring hans tilstand i morgen, som forhåbentlig er helt i top igen :)

SPIS så LOKE.................

Jeg skal nok lige give en opdatering på ham.

Nu går jeg ud og henter Loke, så han kan læse denne besked og se, at jeg ikke er den eneste der siger han skal spise... Smiler
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

#29
Citat fra: lussingen Dato 29. Juli 2010, kl. 20:57
Citat fra: Mustela Dato 29. Juli 2010, kl. 20:54
Nej, det barf smager også grimt, mener nogle af mine  :fnis:

Men giv lige en prej omkring hans tilstand i morgen, som forhåbentlig er helt i top igen :)

SPIS så LOKE.................

Jeg skal nok lige give en opdatering på ham.

Nu går jeg ud og henter Loke, så han kan læse denne besked og se, at jeg ikke er den eneste der siger han skal spise... Smiler

Ja, vis ham det lige ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior