Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Loke er lidt sløj...

Startet af lussingen, 28. Juli 2010, kl. 20:24

lussingen

Citat fra: Mustela Dato 29. Juli 2010, kl. 21:42
Citat fra: lussingen Dato 29. Juli 2010, kl. 20:57
Citat fra: Mustela Dato 29. Juli 2010, kl. 20:54
Nej, det barf smager også grimt, mener nogle af mine  :fnis:

Men giv lige en prej omkring hans tilstand i morgen, som forhåbentlig er helt i top igen :)

SPIS så LOKE.................

Jeg skal nok lige give en opdatering på ham.

Nu går jeg ud og henter Loke, så han kan læse denne besked og se, at jeg ikke er den eneste der siger han skal spise... Smiler

Ja, vis ham det lige ;)

Det er sgu lige før jeg tror det virkede... Loke er den sidste der er gået til ro. Han har spist en del godbidder og jeg har fået sneget lidt af hans tørfoder i ham. Han har fortsat tynd mave, men han spiser og drikker mere end igår, så det går forhåbentligt fremad....
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hvor er det dejligt at høre. :)
Ann Hillerslev.

Mustela

Ja, det er da bare rigtig godt at høre :)
Håber han har det bedre med mavsen i dag?? ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

En lille opdatering:
Loke har det bedre. Hans afføring er endnu ikke helt fast, men den er ikke vandet som den var igår. Han er meget mere aktiv (han har været på bordet i køkkenet mindst 10 gange i eftermiddag 8)) og han spiser også lidt og drikker fint.
Jeg giver ham dog fortsat pro-kolin og recovery og så selvfølgelig hans medicin.
Jeg er virkelig glad og lettet over at han er ved at få det bedre :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne


AlisVolatPropiis

Hvor er det bare skønt at høre :D :D :D


Jeg er ret sikker på du ved det Mette, men lige så andre ikke misforstår nu det bliver nævnt i sammenhæng med Zoolac....så har Pro-kolin også en lettere stoppende virkning...så man skal stoppe så snart afføringen er normal igen :)

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 31. Juli 2010, kl. 01:04
Hvor er det bare skønt at høre :D :D :D


Jeg er ret sikker på du ved det Mette, men lige så andre ikke misforstår nu det bliver nævnt i sammenhæng med Zoolac....så har Pro-kolin også en lettere stoppende virkning...så man skal stoppe så snart afføringen er normal igen :)

Du har nemlig helt ret Trine, det virker lettere stoppende. Jeg er også stoppet med at give det fra i dag, da hans afføring ser fin ud igen. Det er super godt du lige skriver det, så der ikke er noget der bliver misforstået!!

Ja, jeg er super glad for at han er frisk igen. Lige nu render han rundt efter pigerne og vil gerne lege med dem. Han har atter været på bordet et utal af gange, så han er den gamle Loke igen, dejligt!!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Dejligt at høre han har det godt igen, og laver ballade :) -leg efter sygdom et det dejligeste at se  <3

Nu har 2 af mine også fået diarre, den ene(Russia) vil ikk rigtig spise, og den anden(Kulle) er ikke specielt ramt. Har snakket med dyrlægen i dag, og hun anbefaler faktisk at man lige bruger pro-kolin en ekstra dag eller 2, selvom Kulle's afføring er fin igen allerede.
Russia drikker godt, måske fordi jeg hele tiden kommer med sprøjten, har indtaget lidt ducksoup/recovery, og skal på antibiotika. Hun er bare rigtig træt og skidt :(
Så nu håber jeg bare at antibiotikaen virker lige så hurtigt, som på Loke :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Citat fra: Mustela Dato 31. Juli 2010, kl. 12:06
Dejligt at høre han har det godt igen, og laver ballade :) -leg efter sygdom et det dejligeste at se  <3

Nu har 2 af mine også fået diarre, den ene(Russia) vil ikk rigtig spise, og den anden(Kulle) er ikke specielt ramt. Har snakket med dyrlægen i dag, og hun anbefaler faktisk at man lige bruger pro-kolin en ekstra dag eller 2, selvom Kulle's afføring er fin igen allerede.
Russia drikker godt, måske fordi jeg hele tiden kommer med sprøjten, har indtaget lidt ducksoup/recovery, og skal på antibiotika. Hun er bare rigtig træt og skidt :(
Så nu håber jeg bare at antibiotikaen virker lige så hurtigt, som på Loke :)

Åhhh altså, hvad er det dog med de ildermaver i øjeblikket?
Jeg håber virkelig de snart bliver friske igen og at antibiotikaen virker ligeså hurtigt som den gjorde på Loke. Han er helt sit gamle jeg nu, og er slet ikke til at stoppe. Han render fortsat på bordet hele tiden, tror han nyder det, for både Stig og jeg sidder bare og smiler og glæder os over, at han atter er blevet frisk.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

Hvor er det dejligt at læse at Loke er ok igen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Mustela

Ja, de må pludselig alt, når der har været lidt sygdom indblandet  <3 Alt det man normalt bliver lidt irriteret over de gør, kan pludselig få en til at smile....

Ja, der er sgu noget i omløb... Måske Roskilde, Rødovre og Vallensbæk får vand fra samme værk??? Ellers er det den pludselige temp.ændring de reagere på.. Eller andre bak/vira i omløb...

Russia har lige spist, af tørfodder de ikke får så tit, men som jeg egentlig bare har liggede  :dans:.. Man kender jo selv det med at noget mad under sygdom, det kan man bare ikke få ned. Så noget man ikk får så tit, glider bedre ned..
Kulle spiser og drikker godt, så han skal nok klarer sig  :fnis: Ellers må de sgu en tur til dyrlægen i aften eller i morgen, og tjekkes....

Mange tak, håber sgu os de snart er på toppen igen....

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

ilderhjemmet

Også god bedring til dine møgunger -Kathrine - håber de snart er op toppen igen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Mustela

#42
Citat fra: ilderhjemmet Dato 31. Juli 2010, kl. 14:03
Også god bedring til dine møgunger -Kathrine - håber de snart er op toppen igen

Tak Gitte :)
Kulle virker mere sløv, end tidligere, men spiser/drikker rigtig godt.
Russia har det meget bedre allerede, hun har spist kylling med stor fornøjelse(det samme har Kulle) og drikker fint. Så det virker som om der er sket en bedring med hende, men at Kulle er blevet lidt mere sløj. Kulle's afføring er blevet mere lind igen, og Russia's bedre.. Så måske han også ender på antibiotika, den lille mand... Men vil nu helst undgå det...

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Eliza

Hvor er det godt at høre Loke har det bedre igen..

Men ja det er lidt vildt så mange der har problemer med maven lige for tiden..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

^^^^^^^^ Kan kun give Eliza ret, der er sindsyg mange ilder med dårlig mave lige for tiden.

Med dejligt det går godt med Loke.. :)