Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Den store dyrlægetur

Startet af lussingen, 9. August 2010, kl. 20:41

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 10. August 2010, kl. 13:59
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. August 2010, kl. 13:50
Krydser alt jeg har! og det skal nok gå...det kan være meget og self har han ømme tarme efter sådan en omgang :)

Tak søde Trine. Ja, hans tarme må være lidt ømme. Jeg er også faldet lidt mere ned i dag. Igår var jeg lidt oppe og køre over at de var "syge". Tusinde tanker for gennem mit hovede, men nu kan jeg se lidt mere nøgternt på det (ja, er sgu en værre pyllermås).
Du skal være mere end velkommen til at ringe til mig, du skal da ikke gå rundt og ha tankemyller alene.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 10. August 2010, kl. 14:36
Citat fra: lussingen Dato 10. August 2010, kl. 13:59
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. August 2010, kl. 13:50
Krydser alt jeg har! og det skal nok gå...det kan være meget og self har han ømme tarme efter sådan en omgang :)

Tak søde Trine. Ja, hans tarme må være lidt ømme. Jeg er også faldet lidt mere ned i dag. Igår var jeg lidt oppe og køre over at de var "syge". Tusinde tanker for gennem mit hovede, men nu kan jeg se lidt mere nøgternt på det (ja, er sgu en værre pyllermås).
Du skal være mere end velkommen til at ringe til mig, du skal da ikke gå rundt og ha tankemyller alene.

Tusind tak!! Det er altid rart at vide, at der er nogen i baghånden hvis lige pludselig tankerne bliver for meget, eller tingene udvikler sig... Det betyder meget for mig.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Mette du burde vide, at du som min veninde altid kan ringe til mig, på alle tider af døgnet.
Selvfølgelig skal du ikke være alene om dine mange tanker, eller hvis du har brug for anden hjælp, så er jeg lige her.
Ann Hillerslev.

lussingen

#18
Citat fra: FerretParadise Dato 11. August 2010, kl. 08:18
Mette du burde vide, at du som min veninde altid kan ringe til mig, på alle tider af døgnet.
Selvfølgelig skal du ikke være alene om dine mange tanker, eller hvis du har brug for anden hjælp, så er jeg lige her.

Du er sgu så sød Ann. Jeg føler mig meget heldig over at mig, min familie og vores ildere har dig i vores liv!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 11. August 2010, kl. 13:28
Citat fra: FerretParadise Dato 11. August 2010, kl. 08:18
Mette du burde vide, at du som min veninde altid kan ringe til mig, på alle tider af døgnet.
Selvfølgelig skal du ikke være alene om dine mange tanker, eller hvis du har brug for anden hjælp, så er jeg lige her.

Du er sgu så sød Ann. Jeg føler mig meget heldig over at mig, min familie og vores ildere har dig i vores liv!!
Glæden er bestemt gengældt. :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Så må I gerne krydse fingre for Minnie. Hun skal i dag ind og have taget en biopsi hos Alison, da hun har en knude ved halsen. Jeg har sådan en grim fornemmelse med den knude, men jeg håber selvfølgelig at denne fornemmelse bliver gjort til skamme!
Jeg synes knuden er vokset de sidste 14 dage :(

Loke skal ind og have sin vaccine, hvis hans tarme da ellers er kommet i orden (det har de bare at være :ja:)

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg vil bestemt krydse fingre for dem begge idag. ;)
Ann Hillerslev.

mette11

Vi krydser alt hvad der krydses kan!

lussingen

Tusinde tak begge to, det betyder meget for os.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Vi vil helt sikkert også krydse fingre... og alt andet vi nu kan krydse

Fuske

der krydses alt hvad vi kan her
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Sølvsten

Held og lykke med dem begge

lussingen

Tusind tak for de krydsede fingre og poter m.m. :)

Loke fik sin vaccination :dans: Der var intet at mærke i hans mave, så gudskelov har han ikke ondt i sine tarme mere. Han fik sit prik i nakken og var bare så dygtig <3

Alison mente ikke Minnies knude var vokset i løbet af de 14 dage der er gået. Jeg vejede Minnie inden vi tog afsted og hun har taget 15 g på i løbet af den sidste uge, så heller ikke nogen bekymring ang. vægt.
Minnie var meget dygtig. Alison kunne tage en biopsi på hende, mens Minnie bare stod og slikkede olie i sig. Mors dygtige pige <3
Nu skal jeg ringe på torsdag og for at få svar på prøven.... Puha, ventetiden er lang :X
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Åh ja...at vente på svar er bare det værste!!! Håber det ikke er alvorligt med hende...og dejligt at Loke er frisk nu... :)

Mustela

Krydser fingre for Minnie.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior