Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Den store dyrlægetur

Startet af lussingen, 9. August 2010, kl. 20:41

FerretParadise

Dejligt at Loke ikke har ondt i tarmene mere, og at han så fik sin vaccination.
Så mangler han bare sin rabies vaccine.

Jeg synes Minnie var meget dyrtig, sådan at stå stille, imens der bliver taget en biopsi, hold da op.
Og godt at knuden ikke var vokset, og hun har taget på. :)
Jeg vil bestemt krydse fingre for svaret på torsdag. ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

Ann: ja, nu mangler Loke bare sin rabiesvaccine :)
Jeg var faktisk også lidt imponeret over Minnie. Den nål var altså lidt stor og lang, og Alison skulle stikke flere gange, men Minnie blev bare pænt stående... Jeg var simpelthen så glad for at hun slap for narkose :)
Tak for de krydsede fingre, vi venter også spændt.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Godt at høre Loke ikke har ondt mere og kunne få sin vaccine..
Krydser fingre for Minnie..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 24. August 2010, kl. 15:17
Godt at høre Loke ikke har ondt mere og kunne få sin vaccine..
Krydser fingre for Minnie..

Mange tak, vi håber det bedste!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Puha jeg krydser for Minnie og er lettet over Lokedrengen er ok!...sikke en omgang altså :/

lussingen

Tak skal du have Trine :) Jeg er også lettet over, at Loke nu er okay.
Minnie er jeg mere usikker på. Hun har dog ikke tabt sig, hun spiser som hun plejer, hun leger gerne med både os og de andre ilderdyr... Men nogle gange synes jeg hun virker en lille smule mere træt. Jeg håber selvfølgelig bare det er min evige paranoia, der atter slår til 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Så har jeg fået svar på Minnies prøve. Der var intet der tydede på kræft i knuden. Derimod har hun en infektion, hvilket har bevirket at hendes kirtel er hævet op. Jeg er simpelthen så glad og lettet over, at vores pige ikke fejler noget alvorligt.
Nu skal vi hygge resten af dagen og hun skal forkæles lidt ekstra. :ja: :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Åh hvor godt!! giv hende en ekstra nussetur fra mig

FerretParadise

Hvor er det bare en dejlig nyhed. Stort stort tillykke. :) :dans:
Ann Hillerslev.

lussingen

Sølvsten: Ja, det var bare dejligt. Hun vil elske en nussetur, så det skal hun få.... Mange af dem :)

Ann: Tusind tak skal du have. Nu bliver weekenden bare fantastisk :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Ej hvor dejlligt... :) En infektion er til at have med at gøre...det er klart bedre end hvad man ellers finder på oppe i sit hoved!! Tillykke med det...er sikker på at jeres weekend kun kan blive fantastisk nu!  :dans:

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 27. August 2010, kl. 14:56
Ej hvor dejlligt... :) En infektion er til at have med at gøre...det er klart bedre end hvad man ellers finder på oppe i sit hoved!! Tillykke med det...er sikker på at jeres weekend kun kan blive fantastisk nu!  :dans:

Tusind tak Mette. Ja, jeg havde allerede forestillet mig en masse grimme ting i mit hovede, ret typisk mig at male fanden på væggen... Jeg VED bare, at vores weekend bliver helt suveræn, vi skal bare hygge med dyrene og hinanden, det er jo bare dejligt.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Hvor er det fedt at høre.. Det kan godt betale sig at krydse fingre og poter en gang imellem  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Eliza: Ja, det kan nemlig godt betale sig. Tusinde tak for de krydsede fingre og poter, jeg er sikker på det har hjulpet :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Det var dejligt at høre... Man kommer virkelig til at sætte ekstra pris på sine dyr efter sådanne en tur... <3