Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Venus indlagt :(

Startet af CMS, 19. September 2011, kl. 10:20

CMS

I går aftes blev min lille elskede pige indlagt :( Jeg kom hjem efter at have været væk ca. 1½ time. Da Venus ser mig, forsøger hun som altid at komme mig i møde. Jeg kan se, hun forsøger at komme frem, men det er som om, bagbenene ikke virker. Jeg tager hende op og sætter hende ud midt på gulvet og kan til min skræk se, hendes bagben slet ikke virker :nej: Hun er helt klar i hovedet, og jeg ved derfor med det samme, det ikke er et anfald af insulinoma.

Jeg får fat på Allison og kører afsted med det samme. Allison målte hendes blodsukker, og det så rigtig pænt ud, hun kunne mærke puls i bagbenene, så det kan nok ikke være en blodprop (da de så ville være helt lammede). Allison indlagde Venus, og hun har været der i nat. I morges var der desværre ingen bedring men heldigvis heller ingen forværring. Hun er ved at tage røntgen på Venus nu, for at se om det kan være en rygskade.

Jeg er bange..rigtig bange..for jeg skal ud og sige farvel til min pige i dag. Jeg prøver at håbe på det bedste, men det er virkelig svært  :'(  :'(

Jeg forventer at høre fra Allison omrking middagstid, hvor hun forhåbentlig har en idé om, hvad der er sket..
Mange hilsner Christina

mette11

Sikke noget lort  :( Det er jeg virkelig ked af... :(

Hvad kan der være galt med hende?? Jeg håber virkelig at hun kan gøre noget for hende, så hun kan blive rask igen.

Dark Crystal Ferret

Det er jeg ked af at høre. Jeg håber virkelig at Alison finder ud af noget.
Krydser alt for din lille pige :(

KariN

Åh det er jeg rigtig ked af at læse :(

Jeg krydser alt hvad jeg kan for din skønne pige.. Hun er heldigvis i rigtig gode hænder hos Allison.

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Åhhh stakkels lille Venus :(

Jeg krydser fingre for din lille pige <3

lussingen

Åhh for fanden da Christina :( Jeg blev så ked af det da Ann fortalte mig det igår :( Jeg har tænkt meget på Venus og håber virkelig det bedste for hende. Hun er en fantastisk pige, der har taget mit hjerte med storm <3
Jeg krydser fingre for Jer begge og sender Jer en masse tanker og kram <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

#6
Åhhh nej Christina, hvor er det dog trist at læse  :( Det er jeg rigtig ked af på dine vejne, og så lige Venus  :( Ikke at det overhovedet skulle være nogle af dine andre, men hun betyder bare så meget for dig.....

Jeg vil krydse mine fingre for at der sker et mirakel, det er set før i den linie!!!!!! Håber på det bedste.

Tænker på dig på Venus.....

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Sølvsten

Stakkels dig og Venus.

Jeg er sikker på at Alison vil gøre alt hvad hun kan for at hjælpe hende.

Jeg vil tænke på jer.

Anne

Jeg håber virkrlig at det kan vendes. det er ikke mange dage siden jeg stod ved dyrlægen og troede det nok var farvel, og det er simpelthen bare så forfærdeligt :( ! jeg sender jer en masse varme tanker og krydser fingre for at det vender.

Lena og Peter

Hvor er det bare trist læsning..

Jeg/vi håber virkelig på det bedste, da det simpelthen ikke er fair.. :(

Et kæmpe kram fra falster, og en masse varme tanker til dig..

Dyrenørden

Åh nej! Krydser fingre for hende!

AlisVolatPropiis

Vi krydser alle herhjemme...fingre og poter dit at vores allesammens lille skønne mokke bliver rask - du ved vi er her <3 kom så venus!

Shamua

Åh for helhed. Det er jeg rigtig ked af at læse. Håber du har fået godt nyt nu. :(

Vh. Marianne

Eliza

Åh nej hvor er jeg bare ked af at høre hun har fået det så dårligt :( stakkels lille Venus.. Jeg har faktisk tænkt meget på dig og Venus efter du snakkede med Ronnie, for var bange for hun havde det dårligere end jeg sidst havde hørt.. ja og nu er den da helt gal :( Jeg krydser alt og ber en bøn for at hun må få det godt og du vil være stærk i den her svære tid..

Mange kram og tanker fra mig <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Tak for alle Jeres knus, tanker og hilsner  <3

Jeg har lige talt med Allison. Røntgenbilledet viste ikke noget, hvilket jo både er godt og skidt. Hun har ikke fået mere bevægelse i benene på trods af smertestillende siden igår aftes.
Hun er bleg på både tandkød og snuden, så Allison vil nu tage en blodprøve for at se, om hendes blodprocent er, som den skal være. Herudover vil hun kigge på Venus' nyretal, da hun umiddelbart har mistet kontrol over blæren og ikke kan tømme den selv (hvilket kan føre til nyresvigt)
Det næste skridt kan være en MR scanning for at se, om hun har kræft i eller omkring rygmarven eller knoglerne i ryggen (hvis ikke blodprøven viser noget). Jeg skal ud og snakke med Allison kl. 16, men jeg må nok indrømme, mine overvejelser går på hvor meget man skal sætte en lille 4 årig pige med insulinoma igennem, når hun aldrig kan blive helt sygdomsfri  :'(  :'( Jeg venter selvfølgelig på den sidste blodprøve, men det ser ikke godt ud.

Jeg kan slet ikke hænge sammen - det er min lille skat, mit et og alt, min Venus. Jeg er ikke klar til at sige farvel og håber så inderligt, der sker et mirakel den næste 1½ time..
Mange hilsner Christina