Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Venus indlagt :(

Startet af CMS, 19. September 2011, kl. 10:20

mette11

Øvøvøvøvøv...det lyder altså virkelig ikke godt  :( Håber også på et mirakel og Alison finder ud af noget som nemt og hurtigt kan fikses! Der er virkelig ikke noget værre end når ens børn er alvorligt syge  :(

Sølvsten

Ja det er jo hverken godt eller dårligt nyt.

Jeg har virkelig ondt af dig og Venus


KariN

Det er virkelig noget snot :( Er så ked af at du skal igennem den tur her, og så kort tid efter hun fik konstateret Insulinoma..

Ligesom Mette håbes der også på et mirakel til din lille pige herfra <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Øv. Håber på det bedste. Ved ikke om i kan bruge det til noget men min hund har engang været lammet i benene pågrund af han havde spist en masse kartofler. Han reagerede ikke på jeg nev ham i bagbenene og han var helt normal i hovedet. Han var frisk efter en blodig gang diarre og smertestillende. Det var kartofler ( ondt i maven) Og et lille vrid i ryggen der havde gjort at han reagerede sådan. Meget mystisk men kom sig helt dagen efter. Krydser alt hvad krydses kan

FerretParadise

Kære søde Christina.
Jeg sender dig mange tanker her til aften. Jeg ved, at du har det rigtig svært lige nu, og selvom vi har talt meget om dette, så kan jeg ikke fjerne din smerte.
Sender dig alle de varme tanker jeg kan, og du ved hvor jeg er, hvis du på nogen måde har brug for mig. Dag og nat.
Ann Hillerslev.

Anne

jeg ved det ikke hjælper, men jeg græder virkelig for jer. Det er så forfærdeligt at læse, og jeg ved hvordan du har det.

bare husk at du gør alt hvad du kan, og ikke mindst at det du gør er for Venus skyld. 

Dark Crystal Ferret

Jeg håber og ber virkelig til at Alison når at redde din lille smukke pige. Håber inderligt at tingene løser sig så hun kan blive frisk og rask igen.
Krydser alt hvad jeg overhovedet kan for at hun klare den. I har været i mine tanker hele dagen. Ville ønske der var noget jeg kunne gøre for at hjælpe eller lindre din smerte - jeg ved hvordan det føles. Men intet jeg kan sige eller gøre lige nu, vil hjælpe dig. :(
Men jeg sender dig alle de knus og tanker jeg kan - håber virkelig på bedre nyheder i morgen, alt andet er bare ikke fair..  :(
Knus fra os her på landet <3

FerretParadise

Jeg vil lige fortælle, at selvom vi alle krydsede alt hva vi kunne, så hjalp det desværre ikke noget.
Christina måtte sige farvel til sin lille elskede Venus igår.  :(
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Åh kære Christina Det gør mig virkeligt ondt.

Hvil i fred Venus

KariN

Det er bare slet slet ikke fair :(
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

 :(
:'(
Det er virkelig kedelige nyheder... Vi kondolerer.. :'(

Hvil i fred..  :'(

Starshineferrets

Lilla finaste Venus :( Beklagar så innerligt Christina! Många tröstkramar från oss <3

Dyrenørden

Øv det var en træls nyhed. Kondolerer mange gange :(

Amazing Ferret

Åhhh nej altså  :(
Jeg føler virkelig med dig Christina. Det er virkelig ikke fair at du skulle sige farvel til Venus nu. Jeg vil tænde et lys for hende og Peanut i aften  <3
Stort trøstekram herfra <3

Dark Crystal Ferret

Åh, Det gør mig virkelig ondt at høre :(
Kondolerer mange gange herfra også og sender en masse knus og tanker