Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Venus indlagt :(

Startet af CMS, 19. September 2011, kl. 10:20

CMS

Det har taget mig lidt tid at komme herind igen, men nu er jeg her, og synes jeg vil slå knude på tråden ved lige at fortælle, hvad det gik ud på.

Grunden til, Venus var blevet lam i bagbenene var kræft i rygmarven. Det var kommet hurtigt og var ekstrem aggresivt. Udover lammelsen havde hun heller slet ikke nok røde blodlegemer, og dem der var kunne ikke ilte hendes blot ordentligt. Dette gjorde iltprocenten i hendes blod var alt for lav. Hun kunne heller ikke selv tømme sin blære, så det gjorde Allison for hende de sidste små 20 timer, for at indgå hendes nyrer stod af.
Der var ikke noget at gøre, hun kunne ikke behandles og det mest humane var at sige farvel til hende og give hende fred. Hun kom herfra i en lyserød sovepose, hun havde fået af Mette (lussingen), der holdt meget af hende. Det gør mig glad at tænke på.

Det gør ondt....det gør stadig ondt hver eneste dag, og jeg savner hende SÅ forfærdeligt. Hun var virkelig mit et og alt, MIN ilder, MIN pige og knyttet til mig som ingen af de andre. Hun var min første, og jeg synes, det er så uretfærdigt, hun ikke fik lov at blive ældre (Venus fyldte 4 i sommer). Der er endnu ikke gået en dag, hvor jeg ikke har grædt for min lille skat, men jeg ved tiden læger alle sår (nogle tager bare længere end andre).

Farvel Venus min skat, du bliver aldrig glemt! Du var mit lille lys, mit et og alt og både Echo og jeg savner dig så forfærdeligt <3 <3 
Mange hilsner Christina

the bird

jeg ved godt at tråden efterhånden er ved at være gammel, men var nødt til at skrive efter jeg havde læst den, Christina det gør mig virkeligt ondt:( det lyder som om venus var en ilder som ikke kunne sammenlignes med nogen anden , det er frygteligt hun blev taget fra dig så tidligt, men monstro om hun ikke sidder på en lille lyserød sky og ser ned på dig.. jeg håber tiden har gjort smerten ved tabet mindre,

Nanna

Kondolerer mange gange :(

Jeg ville blot tilføje at min Felix også blev aflivet for halvandet år siden på grund af rygmarvskræft. Dog kom det ikke så pludseligt som med din pige, men gik i stedet alt, alt for langsomt. Han startede med at blive mere og mere træt, og mere og mere bleg. Til sidst var blodprocent nede på 7%, og fik at vide han ikke ville overleve weekenden, så skulle få ham aflivet inden for en time hvor dyrlægen lukkede (og det var første dag de overhovedet fandt ud af hvad der var galt). Bare til andre som kommer ud for rygmarvskræft. Det kan åbenbart både gå i udbrud meget meget langsomt, og ekstremt hurtigt som du oplevede med din pige. Det gør mig ondt :(
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna