Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

taget hårdt på økonomien :(

Startet af CarinaNielsen, 12. April 2010, kl. 20:14

Anne

Jeg har nu også taget en de fra min egen konto. jeg gør også det at når jeg har penge på min egen konto til det jeg skal ordne hos dyrlægen så tager jeg derfra og lader ilderkontoen stå uberørt til nødstilfælde. men engang imellem får man da tømt det hele i bund!

KariN

Citat fra: Anne Dato 13. April 2010, kl. 20:28
Jeg har nu også taget en de fra min egen konto. jeg gør også det at når jeg har penge på min egen konto til det jeg skal ordne hos dyrlægen så tager jeg derfra og lader ilderkontoen stå uberørt til nødstilfælde. men engang imellem får man da tømt det hele i bund!

Det plejer jeg også at gøre, hvis økonomien er god den måned de nu skal til dyrlægen. Syns nemlig det er bedst at lade kontoen være i tilfælde af at der pludselig kommer en stor uventet udgift på ilder fronten
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Jeg gør præcis det samme. Og hvis økonomien kan holde til det tager jeg så lidt fra ilder-kontoen som muligt...

AlisVolatPropiis

Også her....men synes sgu altid der mangler penge...suk og ved hvor trist og modløs man kan blive af det..

Snabeldyr

min bankrådgiver er heldigvis med på at har det noget med dyrelægen at gøre kan altid låne.. det kan man blive nød til
Stealing our hearts, then our sanity