Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tofta

Startet af Anne, 6. August 2010, kl. 14:03

PiaLyng

Stort tillykke med din nye smukke pige, Anne :).

Men gør mig ondt at hun har den 'defekt', men synes det super hvad opdrætter og du gør :)!

FerretParadise

#16
Åh Anne hvor er det bare trist, at denne smukke pige har sådan en defekt. Jeg ved hvor meget du har ventet på hende, og at hun skulle være starten på dit opdræt.

Men hun er stadig lige smuk og dejlig en hvalp, og selvom du ikke kan avle på hende, så vil du og hende jo få en masse dejlige år sammen alligevel.
Så håber jeg selvfølgelig også, at hun ikke får men af sin defekt, jeg kan godt forstå, hvis du vil gå og være urolig for det.
Og jeg kan virkelig godt følge dig i, at du ikke ville kunne bære, hvis du afleverede hende tilbage, og så ville du ikke vide hvad der skete med hende. Om hun ville komme til at bo et sted, hvor der måske ikke blev holdt så meget øje med hende, og ville hun mon ha det godt?

Ann Hillerslev.

Anne

Nemlig. Det er jo heller ikke fair at sende hende hjem til nogen andre. For uanset hvem der får hende så vil de jo (forhåbentligt) blive kede af det hvis hun bliver syg og de mister hende. Og det er jo som sagt ikke hendes skyld. HUn er stadig en dejlig og normal ilderhvalp. Hun har desværre bare en stor risiko for ikke at blive så gammel, men man ved jo aldrig hvad der sker med ens dyr, her kan jeg i det mindste forberede mig og holde øje.

Dark Crystal

Åh Anne for dælen da.. Hvor er jeg bare trist over det her sker for dig..
Men jeg tager hatten så meget af for dig. Det er så flot det du gør. og jeg ønsker jer alt held og lykke med hende. Hun ligner en rigtig ballademager. Hun er godt nok dejlig. Glæder mig rigtig meget til at møde hende.
Og igen, hvor er jeg bare glad for du holder fast i din opdræt drøm.
Syndes bestemt kun du skal roses for det du gør. Det er bare så flot det måde du tager det på.

Super mange gange tillykke med hende <3

Kristine

Åh, det er virkelig trist at læse..
En drøm som bliver knust og måske et liv som ender for tidligt :(
Håber virkelig ikke at det kommer til at udvikle sig til noget stort og negativt med smerter og for tidlig død osv, hun ser rigtig fin og sund ud på billederne :)
Men ja.. nu er du jo forberedt, og ved du skal være lidt obs på hende.. bedre sent end aldrig så du kan have styr på det ;)

Hun er virkelig en flot pige udover det, og pæn hale og hun ser rigtig sød ud og til at være en lille sjov pige :) og mange gange tillykke med hende..
Kunne godt forestille mig det ikke er en sjov situation du er i.. men en stor ting du gør, og ja, det er jo ikke hendes skyld.. hun er også et levende væsen.. ville vi elske vores børn mindre hvis de blev født med et mindre handicap? HELL NO! Er sikker på hun er lige så dejlig som alle andre hvalpe, hvis ikke endnu mere skøn ;) hun ser i hvert fald rigtig skøn og dejlig ud!
Og du kan i hvert fald sørge for at hun får et skønt liv! og sikker på det også er langt ;)

Der bliver i hvert fald krydset fingre og poter her for at alting nok skal gå :) og self skal det nok det!
og så også lige et lykønsknings båt fra Sabine og Laban ;)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Lena og Peter

Hvor er det rigtigt kedeligt at læse...  Men der er da en rigtig smuk pige du har fået, og jeg synes det er dejligt at høre hvad du og opdrætteren er blevet enig om.. Så herfra krydser vi fingre for at hun får et godt liv...  <3

lussingen

Det er jeg virkelig ked af at læse Anne. Jeg synes hun er en utrolig smuk lille pige, og hvor ser hun dejlig fræk ud :)
Hvor er det dejligt at I vil beholde hende, trods hendes defekt. Det siger mere om Jer som mennesker end noget andet. I har hjertet på rette sted.
Held og lykke fremover. Både med Tofta og med dit opdræt.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Kæreste dejligste Anne.

For fanden altså, det her er bare så uheldigt, uden at ville gnide salt i nogen sår, så er du altså virkelig ikke ret heldig med den linie :( og jeg føler sådan med dig.
Jeg håber dog at Tofta kommer til at leve længe og ubesværet på trods af sær ryggrad...og jeg ved du vil elske hende ligemeget hvad. Det undrer mig ikke du beholder hende, på nogen måde...det er et spørgsmål der ikke engang popper op i mit hoved når det drejer sig om dig...du ville ikke kunne slippe hende igen -det er jo din ilder :) sådan er du og det er bla. også derfor jeg holder så meget af dig...dit hjerte og sind er rummeligt. Og jeg ved Tofta vil blive meget meget lykkelig hos dig. Elskede lille smuksak :)

Kram :)

Fuske

defekt eller ej så er  hun nu dejlig! men jo kan skisme godt se det er en sorg hvor  dejlig hun end er når i nu havde håbet på en avlshun

bittersød  er vist det bedste ord her

tillykke med hende under alle omstændighederfor hun er nu smuk
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Julie

#24
Det er jeg godt nok ked af at læse Anne. Hun er en rigtig smuk ilder og jeg håber sådan du får lov at have hende i mange år

KariN

Det er skide trist med den defekt, men hun kunne ikke få et bedre liv end hos dig og Hessel det er HELT sikkert :)

Og hun er så skide smuk den pige, hun ligner en rigtig ballademager :D Jeg glæder mig til at se mere til hende og jer :D og de andre tosser selvfølgelig ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3