Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

knop !

Startet af AnneME, 14. August 2010, kl. 21:08

AnneME

har lige set at diva har en form for "knop" synes den minder lidt om en menneskelig modermærke(en af de slags som er ud af huden) eller noget lignede

mette11

Få dyrlægen til at kigge på den. Jeg har selv en ilder med en sær knop som han skal have opereret væk på onsdag. Ildere skal ikke have knopper...så vidt jeg ved er de fleste knopper ufarlige (men ikke alle!), men det er alligevel bedst at få en kompetent dyrlæge til at kigge på dem og sige om det er en som skal fjernes eller ej...

AnneME

okay, tak. skal nok lige sørge for hun kommer til en læge.

AnneME

sys forresten at hun går og klør på stedet?

rikki

Det är vanligt att illrar får mastcellstumörer. De behöver man isåfall ta bort.
Illern kliar sig gärna på dem och då kan det bli blödande sår.
Inte så skönt direkt.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Anne

kan du ikke tage et billede af den?

AnneME

kan prøve :)
kommer nok ik senere i eftermiddags så

Shamua

En af mine har haft en vorte. Den kløede. Så det kan også være det. Jeg skulle smørre noget iod på, og hvis den ikke gik væk af det skulle den fjernes. Den var væk i løbet af halvanden uge med iod på to gange dagligt.

Vh. Marianne

AnneME

jod ikke? :)



ellers må vi lige tag et der er bedre

Anne

det er svært at sige. det KAN være en type af hudkræft der skal fjernes, men det burde være nemt at fjerne og det burde ikke komme igen.

Jeg ville nok anbefale du tog et smut forbi hrening dyrehospital med hende.

Men det er lidt svært at se på billedet uanset, det ligner nu ikke noget der bør være der

Shamua

Jo den så præcist sådan der ud. Jeg fik noget af dyrlægen, han havde det lige læggende. Men ellers kan du købe det på apoteket. Men få den lige tjekket alligevel. Det kan jo være det er noget andet.

Vh. Marianne

AnneME