Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vores læge besøg !

Startet af AnneME, 3. September 2010, kl. 17:48

AnneME

Er lige kommet hjem, og han blev vaccincet til 96 oveni sundhedstjekket på 240 kr.   

Han har en okay muskel masse fra hoved og ned af ryggen, men hans bag ben var lidt "slappe" og havde ikke så meget som de skulle synes han. ellers var han okay med hjerte og øre. ingen lopper eller noget. Fik ham vejet til 330 g denne gang, så han har taget 70 g på siden lørdag.

Lægen var sikkert på han nok skal få det rigtig godt hos os 

Det synes jeg er okay, efter den bekymring jeg har haft siden vi fik ham, han er endda blevet mere kærlig :)

Vi fik købt noget hos dyrlægen til at fede lidt op :)

nogle der forresten kender til : Aptus Eforion olie? (orion pharma) og Viacutan plus? :) noget olie til dyrene, men vil lige høre jer først :) 

Barky

Hvad er han blevet vaccineret med?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AnneME

febrivac dist vist nok :) orker ik lige finde papiret :)

AlisVolatPropiis


Barky

Det var lige det jeg tænkte.. Hvor fanden finder du Febrivac Dist. til 96 kr!?!
De koster gerne 300 herovre!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

#5
det er jo med et sundhedstjek julia.

så 336 kr i alt vel

Barky

Så det er uden konsultation eller hva?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

lyder godt nok billigt!  :D

Viacutan har jeg haft rigtig gode erfaringer med! Kan rette op på selv den mest trælse pels!! det er bare lidt dyrt i længden!

AnneME

:) gik lige tidlidt i seng igår, men er her nu :)

Fik kun tid til et sundhedstjek som koster 234, også blev mig og dyrlægen enige om at han os skulle vaccinces og det tog 96 kr for oveni, hvis man bare skulle have den aldrig tror jeg det er dyrere

men ja, kun 96 kr :)

AnneME


AnneME


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

AnneME

aner det ikke :) men troede bare i ville sige noget efter jeg havde svaret  :ja: