Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kasteration OG implantat

Startet af Mimse-mia, 16. Marts 2011, kl. 22:16

Mimse-mia

Hej.
Vi har Ozzy som er ca 10 måneder gammel og han blev kastereret i Dec og han lugter heller ikke så meget mere men sys stadig at han opfører sig brunstig til tider og lugter stadig (Vores anden dreng Tonzer lugter slet ikke så meget som han gør)

Så nu vil jeg høre om nogle af i andre har erfaringer med kasteration OG implantat?

M;vh Mia :P
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Barky

Måske leger han bare voldsomme drengelege?

Eller forsøger han direkte at parre sine burkammerater?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Min ene dreng er kastreret og har haft implantat (det er lige holdt op med at virke)

Han blev kastreret og et års tid efter fik han så implantat fordi hans hormoner går amok her om foråret.. Det fik ham til at stoppe med at parre på de to andre :) Nu er implantatet så holdt op med at virke og han mener igen igen at han er viril og at han skal parre de andre to :S

Måske Ozzy stadig har nogle hormoner i kroppen som ikke helt er forsvundet efter hans kastration endnu?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mimse-mia

Vi har besluttet at prøve et implantat for at se om det virker :) ville være dejligt hvis han kunne falde lidt til ro inden han får sin lillesøster ;D
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Minority ferrets

Det lyder som en god ide i mine øre :P han forsøgte nemlig også at parre William da han var på ferie her :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html