Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvornår begynder Suprelion implantater at virke ???

Startet af Anitta PFF, 26. Februar 2012, kl. 15:38

Anitta PFF

Jeg har for 1 uge siden, fået indsat implantat på 4 af mine ildere, og har abolut ingen erfaringer med dette !!!

De 2 hanner var i brunst da de fik implantat, og den ene tæve i løb...   - Der er endnu ikke sket nogen ændringer i deres forløb, hannerne er stadig vældig meget i brunst, og tæven stadig i løb.

Den anden tæve var ikke i løb da hun fik implantat, men hun gik i løb 3 dage efter hun havde fået det, og er nu svulmet meget op..

Mit spørgsmål er:  Om der er nogen der ved hvor lang tid der går, før implantatet begynder og virke, så de små kan komme ud af deres brunst/løbetid  :D
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Cille

Det svinger lidt fra , næsten med det samme og så omkring 3 uger før det virker :D
Her virkede det på Epoxy med det samme(hun er så striliseret,men var på vej i løb :( ), ved Titania gik der omkring 14dage,så var hun ude af løb

Amazing Ferret

Jeg fik implantat på en af mine hanner og der gik 4-5 uger før han var ude af brunst

Og så har jeg fået det på 3 tæver og de begyndte at gå af løb efter 3-4 dage

FerretParadise

Fire fik sit da han var i fuld brunst, og der gik ca 3 uger før han var på vej ud af brunst.
Med tæverne er det sådan, at det er bedst at give implantat når de er på vej i løb, for at undgå at de går falsk drægtige. Når de så har fået det, hæver de meget hurtigt op, og falder så igen hurtigt.
Hvis man giver tæven implantatet når hun er i fuldt løb, er der stor risiko for, at hun vil blive falsk drægtig.
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Der gik også en 3 - 4 uger før Mickos begyndte at virke. Fnug var ikke i løb da hun fik sin, så derfor så jeg kun den virkning at hun ikke kom i løb... Den virkede dog så desværre kun 1 år på dem begge to :X

Shamua

Macto fik det da han var i fuld brunst, og han var ude af brunst efter en uge. Lancelot var også fuld brunstig, der gik præcist 3 uger og så kunne jeg se hans testikler blev mindre.
Vanilla fik det da hun var begyndt at gå i løb, i løb og der gik der tre uger før hævelsen faldt igen :)

Vh. Marianne

Anitta PFF

Tak for svarene  :)

Jeg må bare væbne mig med tålmodighed hvad angår de kære brunstige hanner  :lol:
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira