Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lukke buret?

Startet af NannaMB, 18. November 2009, kl. 21:49

NannaMB

Nogle der ikke lukker buret om natten?
Altså bare gør sådan de kan gå rundt? :)

Bare af ren nysgerighed?

Bawa

Der er jo nogen der slet ikke har bure :)

Men Kumo havde en periode hvor han var udeilder om natten også.
Så ja, det kan man vel godt sige at jeg har haft :P

FerretParadise

Jeg lukker aldrig mit bur. Mine dyr går løse hele døgnet, også når jeg ikke er hjemme.
Ann Hillerslev.

NemoToft

De har et bur, men lågen har kun været lukket, de par måneder vi havde en fertil han, der ikke kunne lade de andre være  :). Buret står på et værelse i enden af stuen, så vi lukker bare døren om natten. De har ikke hele huset når vi ikke er hjemme eller sover. Og det acceptere de fint. De har jo heller ikke prøvet andet.
Men jeg gad godt, at en ilder ville sove i min seng. Nøj, det må være hyggeligt...

lille_jill


FerretParadise

Det er super hyggeligt med en ilder i sengen. <3
Ann Hillerslev.

Idamusen

har prøvet at glemme at lukke buret om natten. og kommer nok til at "glemme" det igen. bare for at se hvad de gør. Zif ville nok bare hygge sig ude i køkkenet. døren dertil er altid lukket med mindre de ellers er ude.  men dilleren går som det første hen og kradser på døren. og det larmer som jeg ved ikke hvad. så jeg må stå op og putte ham i seng

PiaLyng

Da jeg fik Felix (min første ilder) gik han bare fri i soveværelset :) Så kom Freja - men hun tramper en i hovedet når man sover.. Så da Heixia kom flyttede de ind i stuen og var fri :)

Nu hvor vi bor til leje i et hus er de ude når vi er vågne :).

nok

jeg har ikk ilder endnu men håber på jeg for snart..
og der har jeg da klart tænkt mig at have det lukket... da de skal bo ude ;D !

NannaMB

Jeg er bare så bange for at lade det stå åbent for han kravler op på sit bur. og tror virkelig en dag han springer hvis man ikke hjælper ham ned. Hans bur er 1.70 cm højt.

AlisVolatPropiis

Lad være så...eller lav dit bur sikkert først...mange ildere kommer til skade fordi de hopper ned fra høje ting, eller sidder fast i tremmerne og hopper......

Anne

Jeg er først for nylig begyndt at lade mine være i bur igen. Det er hovedsageligt fordi Joa kradser i hoveddøren så det an høres i hele opgangen. HUn rusker også tremmer men jeg synes det bliver bedre, i nat ruskede hun slet ikke.

Siden de andre døde først i september har My gået frit og Joa har også det meste af tiden, men som sagt lærer jeg dem at være i bur igen nu. Også fordi at skulle der komme nogen uanmeldt ind i lejligheden når vi ikke er hjemme så skal de helst være i buret da vi kun må have dem hvis de er det.

Når vi engang flytter så vil jeg gerne helt af med buret, jeg har det meget bedre med når de er frie.

ilderhjemmet

vi har vores dyr i lukket og låste bure om natten, vi er sikre på at de alle er klar til ballade og småhakker i tæer, ører og næser, driller vores katte og raserer hele huset.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

den sidste måneds tid har jeg kun haft lukket buret én gang måske to... Men så lukker jeg alle døre så de kun kan rende i stuen..

Vh. Marianne

Namilla

Da jeg havde ildere og boede i lejlighed, var de altid i buret om natten... primært fordi jeg ikke kunne sikre lejligheden nok til at jeg var sikker på at de ikke kunne komme til skade...