Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lukke buret?

Startet af NannaMB, 18. November 2009, kl. 21:49

Black Diamond

Det er sådan lidt svært at ungå lukkede bure når man har 3 hold  :-$ Så lige nu står den på. To hold (avls dyrene) i lukket bur om natten. Og sidste hold Tjalfe, Felina og Fiona.. Sover sammen med mig hele natten  :dans: Faktisk utroligt hyggeligt udover det, at få nusset hår eller slik på kinden inden man skal sove <3.
Men det køre lidt frem og tilbage med hvordan jeg køre mine hold. Tror faktisk godt at William og Tutankhamon ville kunne sove i stuen sammen med mig hvis det var????  Så det er noget jeg roder lidt frem og tilbage med lige nu  :fnis:

Tilo

Jeg har også lukket buret da jeg har to hold, men der går ilder fri hele døgnet også når jeg ikke er hjemme, jeg har også et højt bur mine kan sagtes fine ude af at komme op og ned selv, har kun haft et uheld med det, og det var fordi Qvark bed sig fast i Snorre gemmen tremmerne da han var på vej ned af Qvarks bur, men det har Snorre lært nu, så det gør han ikke igen :) men ellers er det så dejlig og sove med ilder, Elmer er min lille varme pude  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

NannaMB

Jeg har lavet huset ildersikret nu. Og han er ude altid. Undtagen når jeg ikke er hjemme. Og det er sjældent jeg ikke er det.
Og det nyder han i fulde drag

Rinus

jeg lukker kun mit bur når jeg får gæster som ikk er så glad for ilder xD .... men ellers er de lukket ud i mit værelse hele tiden da jeg er sikker på at det er ildersikkert  :fnis: