Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mine forkælede pelsbørn

Startet af Peewit, 22. December 2009, kl. 19:57

Peewit

Jeg er kommet op til mine forældre i Skagen for at holde jul og jeg har selvfølgelig pelsbørnene med. Mine forældre har de sidste par uger snakket lidt om at de gerne ville købe et bur til børnene kunne gå i når nu de var heroppe sådan så de ikke skulle "nøjes" med at sove i deres transportkasse.
Så i morges da jeg stod op, havde mine forældre besluttet at vi skulle ud og kigge på et bur. De endte med at de købte sådan et transportbur til hunde, og noget net til at putte uden på, hvis nu basserne kunne komme ud.
Da vi kom hjem testede vi buret og det tog 5 min før den første var sluppet ud, så min far og mig brugte resten af dagen på at sætte net på osv. Synes det er blevet rigtig fint.
I hvert fald har de da fået et super dejligt feriebur, de forkælede små kræ. :fnis:

I får lige et par billeder af det færsige resultat.


Det blev til et meget større bur end jeg troede de ville give.. :D





Det var alt herfra.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Lena og Peter

Det er da nogle super sød forældre du har der-- :D

Det se da ud til at de kære små nyder deres nye feriebur..

Bawa

Forkælede små møgunger :) ..
Hvor er det bare sødt af dine forældre!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ser godt ud! overvejede selv at anskaffe mig sårn er til ferie, udstilling osv. så derfor vil jeg gerne høre hvor dine kunne klemme sig ud? og hvor store dine pelspølser er? Så er jeg forberedt hvis jeg selv køber et!

Peewit

^Det var sådan set mine svigerindes basse der klemte sig ud og hun er MEGET lille. Hun er måske ca. 20-30cm fra næse til numse(uden hale). Hun har samme størrelse som Dora da hun var omkring 8-10 uger vil jeg tro.
Hun fik klemt sig ud mellem tremmerne helt ude i den ene side.
Jeg tror ikke en fuldvoksen ilder vil kunne komme ud mellen tremmerne.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej ok! Så kan mine nok være der uden at smutte ud! har kun hanner fre ca. 1400g og op efter!
Tak for svarte. ville nemlig selv gerbe eje sårn et fint bur til dem!

Peewit

^Det var da så lidt. Kan så tilføje at det er okay billigt i Jem og Fix. tror mine forældre gav omkring 350-400kr for det der og det er large udgaven.
Kan tilføje at mellemrummet mellem tremmerne er ca. 3,5-4 cm.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nej det er dejligt lige at kunne få lidt gode råd inden man selv går ud og investerer!
Ja havde nemlig også set det i hjem og fix til 360kr for det store.. tror jeg vil købe et efter jul!
blir helt missundelig :-$

Peewit

Kan så lige komme med den seneste opdatering. Dora er så sluppet ud af buret oppe i toppen da vi ikke havde sat net på der og tremmerne vender modsat af hvad de gør på siden. Men med et lille stykke net over der er de nu forsvarligt lukket inde. Dobby er heldigvis så tung i numsen at han ikke kan kravle så højt op..!

Er nu virkelig ovenud tilfreds med det bur. Det er virkelig fint og praktisk.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Peewit Dato 22. December 2009, kl. 22:43
Kan så lige komme med den seneste opdatering. Dora er så sluppet ud af buret oppe i toppen da vi ikke havde sat net på der og tremmerne vender modsat af hvad de gør på siden. Men med et lille stykke net over der er de nu forsvarligt lukket inde. Dobby er heldigvis så tung i numsen at han ikke kan kravle så højt op..!

Er nu virkelig ovenud tilfreds med det bur. Det er virkelig fint og praktisk.
Kan forstå dig! det var samme tanke jeg fik. Fint og praktisk!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T Dato 22. December 2009, kl. 22:54
Citat fra: Peewit Dato 22. December 2009, kl. 22:43
Kan så lige komme med den seneste opdatering. Dora er så sluppet ud af buret oppe i toppen da vi ikke havde sat net på der og tremmerne vender modsat af hvad de gør på siden. Men med et lille stykke net over der er de nu forsvarligt lukket inde. Dobby er heldigvis så tung i numsen at han ikke kan kravle så højt op..!

Er nu virkelig ovenud tilfreds med det bur. Det er virkelig fint og praktisk.
Og fint at tage mewd på udstilling!!
Kan forstå dig! det var samme tanke jeg fik. Fint og praktisk!

lussingen

Sikke nogen søde bedsteforældre dine dyr har!! Det er så dejligt når ens familie også kan se det fantastiske i ens dyr.
Tillykke med det dejlige feriebur :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.